Sklep z nietypowymi słodyczami w Warszawie
W odpowiedzi na ogromne zainteresowanie zarówno nietypowymi słodyczami, jak i przysmakami z różnych stron świata, Carrefour Polska otworzył w Warszawie strefę store-in-store pod nazwą C4NDYLAND, która kierowana jest do osób ciekawych świata, które nie boją się kulinarnych eksperymentów. Klienci znajdą tam m.in. produkty z Azji czy USA, takie jak choćby duży wybór popcornów, nowe smaki popularnych napojów gazowanych, znane na tiktoku duże strzelające żelki czy produkty marki Samyang ze znanymi Buldakami na czele. Z kolei w strefie "challenge" znajdą się produkty bardzo ostre, słone lub kwaśne, a w strefie #CrazyFood znajdziemy odniesienia do modnych ostatnio w mediach społecznościowych jedzeniowych "challengy".
- Carrefour posiada w swojej ofercie ponad 50 tys. różnych produktów i prawdopodobnie jest to najszerszy asortyment w Polsce w sklepach stacjonarnych. Staramy się jednak nie tylko odpowiadać nim na oczekiwania klientów, ale również wyprzedzać ich potrzeby. Dlatego nieustająco pracujemy nad nowymi konceptami i rozwiązaniami handlowymi, które sprawiają, że wybór w sklepach Carrefour jest jeszcze bardziej atrakcyjny - mówi Sylwester Mroczek, Menedżer Rozwoju Działu Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska.
- Strefa C4NDYLAND zlokalizowana w centrum handlowym Westfield Arkadia to rozwinięcie naszego konceptu Kuchni Świata, w którym oferujemy już łącznie ponad 3 tys. produktów z kilkunastu krajów na świecie i który dostępny jest w naszej ofercie na stałe. To wprost odpowiedź na potrzeby klientów z pokolenia Y, Z i młodszych, którzy wyznaczają trendy, szukając zagranicznych słodyczy i przekąsek dostępnych od ręki tu i teraz. Chcemy być liderem tego typu asortymentu w Polsce, a to co nas wyróżnia to wybór, dostępność i przystępne ceny - dodaje Sylwester Mroczek.
Po debiutanckiej strefie w Westfield Arkadia już w najbliższych tygodniach strefy C4NDYLAND pojawią się w kolejnych miastach w całej Polsce.
Według analiz Euromonitora, w 2022 roku wartość światowego rynku słodyczy została określona na 113,6 mld USD a eksperci przewidują, że na przestrzeni lat 2022-2028 urośnie jeszcze o ponad 50 proc. Co więcej, Polska jest jednym z największych rynków czekolady w Europie Środowo-Wschodniej, a słodycze i produkty żywnościowe z odległych krajów szybko zyskują na popularności w naszym kraju.