Żonglerka cenami

Żonglerka cenami

stwarzanie pozoru, że promocja jest atrakcyjna poprzez podnoszenie cen kilka dni wcześniej, by tuż przed słynnym świętem zakupowym je obniżyć.
Autor: zdjęcie ilustracyjne, Pixabay.com
Rozwiń
Niejasne naliczanie rabatów

Niejasne naliczanie rabatów

zamiast deklarowanej wysokiej obniżki ceny, klient otrzymuje mniejszy upust.
Autor: zdjęcie ilustracyjne, Pixabay.com
Rozwiń
Promocyjne „przynęty”

Promocyjne „przynęty”

zachęcanie rzekomo wysoką obniżką do zakupu różnych artykułów, podczas gdy w rzeczywistości promocja dotyczy jedynie wybranych produktów. Klient widzi informację „drugi produkt za -50%”, po czym okazuje się, że chodzi wyłącznie o towary konkretnej marki a nie cały asortyment sklepu.
Autor: zdjęcie ilustracyjne, Pixabay.com
Rozwiń
Anulowanie opłaconych zamówień

Anulowanie opłaconych zamówień

najczęściej z powodu „błędu systemu”.
Autor: zdjęcie ilustracyjne, Pixabay.com
Rozwiń
Powrót
Żonglerka cenami
Niejasne naliczanie rabatów
Promocyjne „przynęty”
Anulowanie opłaconych zamówień
Zamknij reklamę za s.
X
Zamknij reklamę
...
powiększone zdjęcie
email