FACTORY 2

i

Autor: materiały prasowe

JUNGLE NIGHT w warszawskich outletach FACTORY Ursus i FACTORY Annopol. Tylko 5 godzin największej akcji rabatowej w Polsce już 16 maja

2024-05-13 6:14 Materiał sponsorowany

Warszawskie FACTORY przygotowują się do kolejnej edycji największej akcji rabatowej w Polsce. 16 maja w popularnych stołecznych outletach rozpocznie się JUNGLE NIGHT. To pięć godzin zakupów, gdy ceny outletowe zostaną dodatkowo obniżone o 50%. Do akcji dołączają zarówno lokalne jak i światowe marki niemal wszystkich kategorii, a w pasażach FACTORY zagrają didżeje.

JUNGLE NIGHT jest organizowana w FACTORY Ursus i FACTORY Annopol dwa razy w roku – wiosną oraz jesienią i trwa zawsze jedynie 5 godzin. Dla klientów to czas największych okazji cenowych w roku, gdy w tak krótkim czasie centra odwiedza podwójna liczba klientów. Na zakupy JUNGLE NIGHT przyjeżdżają całym rodzinami, grupami przyjaciół oraz indywidualnie. Zdarzają się i tacy poszukiwacze okazji, którzy  pojawiają się w outlecie kilka godzin wcześniej, by zawczasu wybrać interesujące ich produkty.

Na zakupy w stylu JUNGLE w outlecie FACTORY Ursus zapraszają w tym roku m.in. Nike, 4F, Puma, New Balance, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Converse, Vans, JACK&JONES, GANT, Levi’s, Pepe Jeans, Wittchen, Triumph, Change Lingerie, Gatta czy HARIBO.

W FACTORY Annopol JUNGLE NIGHT zagości m.in. w salonach outletowych  takich marek, jak: Nike, 4F, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, JACK&JONES, Levi’s, Pepe Jeans, Vans, Helly Hansen, Wittchen, Triumph, Change Lingerie, czy New Balance.

JUNGLE NIGHT w FACTORY

i

Autor: materiały prasowe JUNGLE NIGHT w FACTORY

JUNGLE NIGHT z 50% rabatami od cen outletowych tylko 5 godzin. Poznaj szczegóły akcji

Mechanika akcji jest bardzo prosta. Marki, które zdecydowały się do niej przystąpić, oferują 50 procent rabatu od cen outletowych, jeśli klient zdecyduje się na zakup minimum 2 sztuk towarów w ich sklepie. Drugim kryterium może być próg cenowy, zamiast liczby sztuk na paragonie, ale te ustalają już indywidualnie poszczególne sklepy. Każda marka, biorąca udział w akcji, zostanie specjalnie oznaczona w stylu Jungle. Sklepy, które nie zdecydowały się na udział w JUNGLE NIGHT, zadbają o własne promocje. Akcja odbędzie się w czwartek 16 maja, od godz. 16.00 do 21.00.

W pasażach handlowych FACTORY Ursus i FACTORY Annopol tradycyjnie usłyszmy sety didżejskie na żywo. Przygotowano też zabawy dla dzieci, malowanie twarzy w stylu jungle, kawę, czy wodę z owocami dla uczestników akcji oraz specjalne dekoracje.

- Każda kolejna edycja JUNGLE NIGHT okazuje się zyskiwać na popularności. W ubiegłym sezonie, podczas jesiennej edycji, outlety FACTORY w całej Polsce odwiedziło ponad 42 tysiące klientów w zaledwie 5 godzin, co przełożyło się na znaczące wzrosty sprzedaży. Na tak obfite zainteresowanie liczymy również w tym rokumówi Klaudia Czyżak - Janyszko, Retail Manager NEINVER w Polsce i Niemczech, operatora outletów FACTORY.W salonach outletowych zadbano o pełne półki towarów oraz wzmocnienie zespołów sprzedażowych. Cieszy nas, że to wyjątkowe wydarzenie jest z entuzjazmem przyjmowane przez naszych partnerów biznesowych i do każdej kolejnej edycji JUNGLE NIGHT dołącza większa ilość marek. Istotnym czynnikiem jest też niecodzienna atmosfera zakupów dodaje Klaudia Czyżak - Janyszko.

Oferta i dojazd do warszawskich outletów FACTORY

FACTORY Ursus i FACTORY Annopol to popularne centra outletowe w Warszawie, z wyjątkową ofertą marek lokalnych i światowych, w cenach zawsze obniżonych od 30% do 70% - mody dla kobiet, mężczyzn i dzieci, obuwia, akcesoriów, biżuterii czy artykułów dla domu. Każdy z outletów, na blisko 20 000 m² gromadzi ponad setkę salonów outletowych.

W FACTORY Ursus odnajdziesz m.in. salony outletowe Boss, Joop!, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Lacoste, Guess, Calvin Klein, Crocs, Vans, Geox, Ecco, JACK&JONES, Pinko, Levi’s, a także adidas, Nike, New Balance, Smyk, Haribo, Yes czy Tefal. Outlet jest zlokalizowany w zachodniej części Warszawy, przy stołecznej obwodnicy, a dojedziesz do niego zarówno własnym autem, jak i miejskimi autobusami, kolejką podmiejską czy rowerem. Droga samochodem z centrum Warszawy zajmuje niewiele ponad 20 minut.

W FACTORY Annopol outletowe zakupy zrobisz m.in. w salonach Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Marc O’Polo, Guess, JACK&JONES, Molton, Converse, Vans, Clarks, Kazar, Levi’s, Big Star, a także  adidas, Nike, New Balance, Smyk, Yes, W.Kruk oraz Tefal, Villeroy&Boch i RTV EURO AGD. Do outletu, mieszczącego się w prawobrzeżnej części Warszawy, dojedziesz metrem M2, miejskimi tramwajami i autobusami, autem oraz rowerem.

FACTORY Ursus i FACTORY Annopol posiadają pojemne parkingi dla samochodów, ładowarki dla aut elektrycznych oraz stacje rowerowe, a wewnątrz place zabaw dla dzieci, pokoje dla rodziców z dziećmi oraz strefy relaksu z punktami ładowania urządzeń elektrycznych.

Pełną listę marek biorących udział w JUNGLE NIGHT warto sprawdzić na stronach internetowych outletów FACTORY Ursus oraz FACTORY Annopol

Artykuł Sponsorowany