Mobily Punkt Obsługi Pasażerów

i

Autor: AGO Mobily Punkt Obsługi Pasażerów

Mobilne Punkty Obsługi Pasażerów: Gdzie się znajdują? Co w nich załatwisz? [WIDEO]

2020-06-16 10:48

Żeby załatwić sprawy związane z komunikacją miejską nie trzeba przyjeżdżać do Punktu Obsługi Pasażerów, bo... to Punkt Obsługi Pasażerów przyjedzie do nas! Po stołecznych ulicach jeździ wyjątkowy autobus, w którym można m.in. wyrobić Warszawską Kartę Miejską czy zakodować bilet. Gdzie znajdują się mobilne punkty? Jak wyglądają i jak z nich korzystać? Dowiesz się więcej czytając ESKA Warszawa.

Mobilny Punkt Obsługi Pasażerów - jakie sprawy możesz tam załatwić?

W mobilnym Punkcie Obsługi Pasażerów możemy załatwić wszystkie sprawy, po które do tej pory musieliśmy się wybrać do jego stacjonarnego odpowiednika, czyli m.in.:

  • wyrobić Warszawską Kartę Miejską,
  • kupić bilety,
  • przekodować bilet,
  • doładować kartę miejską,
  • "odwiesić" zawieszony na czas pandemii bilet

Czytaj także: Tramwaje nie muszą czekać na zielone światło! Warszawa rozbudowuje zieloną falę

Gdzie znajdują się mobilne Punkty Obsługi Pasażerów?

Zamysł jest taki, by specjalne autobusy znajdowały się w lokalizacjach, w których stacjonarne punkty obsługi nie są dostępne. Jak podkreśla Tomasz Kunert z Zarządu Transportu Miejskiego - to rozwiązanie ma ułatwić pasażerom załatwianie najpilniejszych spraw. Mobilne Punkty Obsługi Pasażerów w najbliższym czasie pojawią się m.in. na pętlach:

  • 15-17 czerwca: Metro Kabaty przy K+R i Gocław,
  • 18, 19 i 22 czerwca: Stegny i przy Świątyni Opatrzności Bożej,
  • 23-25 czerwca: Metro Wilanowska i Tarchomin,
  • 26, 29 i 30 czerwca: Bródno-Podgrodzie i Targówek

Taki jest rozkład na czerwiec, ale autobusy będą jeździły do końca wakacji. Harmonogram będzie aktualizowany. Można go znaleźć m.in. na stronie Zarządu Transportu Miejskiego. Mobilne punkty są otwarte w dni powszednie w godzinach 8.30 - 17.00.

Mobilne Punkty Obsługi Pasażerów: Zobacz jak wyglądają od środka!

Czy to jest bezpieczne?

Jak zapewnia Zarząd Transportu Miejskiego, mobilne Punkty Obsługi Pasażerów są całkowicie bezpieczne.

- Płatności można dokonywać tylko kartą płatniczą, są środki do dezynfekcji rąk, prosimy o używanie rękawiczek, zakładanie maseczek, ale także pracownicy są odpowiednio zabezpieczeni - tłumaczy Tomasz Kunert.

Czytaj także: Wakacyjne remonty w warszawskim metrze: Zmodernizują wejście i zbudują windy

Jak się nie dać kontrolerowi? Sprawdź, czy znasz swoje prawa w autobusie!

Pytanie 1 z 15
Której z danych NIE MUSI posiadać identyfikator kontrolera?