zakupy

To największy outlet Tchibo w Polsce. Powstał w jednej z warszawskich galerii

Tchibo, producent kawy, odzieży i artykułów do domu, rozszerza sieć outletów w Polsce. W Galerii Północnej w Warszawie został otwarty największy sklep tego typu. Tchibo deklaruje, że rabaty wynoszą nawet 70 proc. Przeceniony asortyment obejmuje kawę, akcesoria do jej przygotowania, a także odzież oraz przedmioty do wyposażenia domu.

Spis treści

  1. Outlet Tchibo w Galerii Północnej w Warszawie
  2. Tchibo. Kawa, odzież i artykuły do domu w atrakcyjnych cenach

Outlet Tchibo w Galerii Północnej w Warszawie

Outlet Tchibo w Galerii Północnej poza asortymentem kawowym, w ofercie ma też odzież dla dorosłych (w tym m.in. bielizna, czy kolekcje sportowe) i dzieci. Fani domowego designu mogą wybierać spośród artykułów do wyposażenia wnętrz, od stylowych dodatków po funkcjonalne meble. Dla entuzjastów gotowania i pieczenia przygotowano szeroki asortyment akcesoriów kuchennych, które ułatwią codzienne kulinarne wyzwania. Nie mogło zabraknąć produktów stanowiących DNA marki, czyli kaw ziarnistych, mielonych i instant z różnych zakątków świata, nowoczesnych ekspresów automatycznych i kapsułkowych oraz akcesoriów do przygotowania kawy.

Tchibo. Kawa, odzież i artykuły do domu w atrakcyjnych cenach

Nowy outlet Tchibo w Galerii Północnej to przestronna przestrzeń o łącznej powierzchni prawie 500 m2, z czego ponad 300 m2 zajmuje sala sprzedaży. Jest to największy tego typu sklep marki w Polsce, zaprojektowany z myślą o komforcie klientów i udostępnienia im szerokiego asortymentu w obniżonych cenach. Sklep jest otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 10-22 oraz w niedziele handlowe 10-21.

Sklep w Galerii Północnej w Warszawie wyróżnia się nie tylko rozmiarem, ale także unikalnym podejściem do przestrzeni zakupowej, w której nie mogło zabraknąć akcentu kawowego. W lokalu znajduje się specjalna strefa z ekspresem do samodzielnej obsługi, gdzie klienci mogą przygotować ulubioną kawę i wypić ją podczas zakupów. Dla tych, którzy potrzebują chwili wytchnienia, przygotowano strefę wypoczynku z prawie 20 miejscami siedzącymi.

– Outlet Tchibo to idealne rozwiązanie dla klientów, którzy nie zdążyli zaopatrzyć się w wybrane produkty w naszych regularnych punktach sprzedaży. Miłośnicy naszych kolekcji użytkowych będą zachwyceni różnorodnością oferty, a entuzjaści kawy docenią szeroki wybór ziaren oraz ekspresów i akcesoriów do jej przyrządzania. Ta inicjatywa doskonale odzwierciedla naszą filozofię, stawiającą potrzeby i satysfakcję klienta na pierwszym miejscu. Nie zapominamy, że Tchibo to przede wszystkim kawa, dlatego nawet w outlecie, po udanych zakupach będzie można skusić się na swój ulubiony wariant napoju i chwilę odpocząć – powiedział Paweł Sitarski, Dyrektor Sklepów w Tchibo Warszawa.

Warszawska przestrzeń to siódmy sklep tego typu marki w Polsce, wliczając jeden pop-up store. Do końca tego roku ma być ich osiem, kolejny outlet powstanie w Łodzi. 

Pieniądze to nie wszystko Witold Orłowski
Listen on Spreaker.