zdjęcia

Rossmann i Hebe z nową konkurencją. Pierwsza drogeria dm w Warszawie otwarta

Duży wybór produktów, szerokie alejki, strefa dla dzieci z przewijakiem i bujanym konikiem, usługi foto, a nawet ławka z oparciem i dystrybutor z wodą. Sieć drogerii dm chce wyróżnić się na tle konkurencji - Rosmanna i Hebe. Pierwszy dm w Warszawie otwarto w centrum handlowym przy Łopuszańskiej 22, w tym roku ruszy jeszcze drogeria w CH Targówek. W Europie działa ponad 4 tys. sklepów dm, z czego 38 w Polsce. W planach jest dalsza ekspansja.

Nowa sieć drogerii dm w Warszawie

Wierzymy, że potrzebujmy w Polsce drogerii, która rzeczywiście robi znaczną różnicę dla naszych klientów - przekonywali w trakcie otwarcia dm przy Łopuszańskiej 22 w Warszawie szefowie tej niemieckiej sieci. Podkreślali przy tym to, co wyróżnia dm: zaangażowanie pracowników drogerii, ich wystrój (inspirowany Paryżem), a także szeroki asortyment produktów, z który 1/3 to marki własne dm.

- dm to dyskontująca drogeria specjalistyczna - wyjaśniał Hubert Iwanowski, dyrektor obszaru marketingu i zakupów dm w Polsce, zaznaczając, że sklepy oferują "naprawdę atrakcyjne ceny". - Nasza polityka cenowa to trwałe, zawsze korzystne ceny, które bardzo rzadko podwyższamy i które w każdej chwili możemy obniżyć - deklarował. Co ciekawe, w dm nie ma promocji.

Drogerie dm mają szeroki asortyment. Oprócz kosmetyków, artykułów higienicznych czy chemii klienci mogą w nich znaleźć tzw. zdrową żywność, a nawet ubrania dla dzieci. Sklep oferuje usługi foto, w tym możliwość zrobienia zdjęcia do dokumentów. Do dyspozycji klientów jest automat do odbioru zamówień internetowych, a także dystrybutor z wodą. Rodzice na miejscu do dyspozycji mają przewijak z zapasem pieluch marki własnej babylove. Dla najmłodszych dm przygotował bujanego konika oraz małe wózki zakupowe. Dostępne są tradycyjne i samoobsługowe kasy.

Kolejny sklep dm w Warszawie ma zostać otwarty jeszcze w tym roku w CH Targówek.

Drogerie dm

dm (DM-Drogerie Markt) to największa pod względem obrotów sieć drogerii w Niemczech, której historia sięga początku lat 70. Aktualnie w całej Europie posiada ponad 4 tys. sklepów. W roku obrotowym 2022/2023 dm odnotował sprzedaż w wysokości 15,9 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 14 krajach europejskich. W tym samym okresie w Niemczech około 51 tys. pracowników wygenerowało sprzedaż na poziomie 11,4 mld euro.