Bilety na Targi Książki i Mediów VIVELO 2024 w Warszawie
Rodzaje i ceny biletów na Targi Książki i Mediów VIVELO:
- Bilet jednodniowy normalny – 14 zł
- Bilet jednodniowy ulgowy (uczniowie i studenci do 26 roku życia (za okazaniem legitymacji) – 7 zł
- Bilet jednodniowy rodzinny (dwoje dorosłych + dwoje dzieci do 18 roku życia lub jedna osoba dorosła + troje dzieci do 18 roku życia) – 35 zł
- Karnet 4-dniowy – 40 zł
Ceny biletów dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny:
- Bilet jednodniowy normalny – 10 zł
- Bilet jednodniowy ulgowy (uczniowie i studenci do 26 roku życia (za okazaniem legitymacji) – 5 zł
Wstęp wolny za okazaniem biletu wstępu wolnego:
- dzieci poniżej 12 roku życia pod opieką dorosłych (za okazaniem legitymacji)
- emeryci i renciści (za okazaniem legitymacji emeryta/rencisty)
- seniorzy po 70 roku życia (po okazaniu dokumentu ze zdjęciem)
- osoby z niepełnosprawnością (po okazaniu orzeczenia o niepełnosprawności lub legitymacji osoby niepełnosprawnej) wraz z opiekunem.
Karnawałowa promocja na bilety do 13 lutego
Do 13 lutego 2024 r. bilety można kupić jeszcze taniej (np. bilety normalny: 9,99 zł; ulgowy: 4,99 zł).
Bilety na Targi są do kupienia na stronie targivivelo.pl.
Targi Książki i Mediów VIVELO 2024 w Warszawie. Gdzie i kiedy się odbędą?
Druga edycja Targów Książki i Mediów VIVELO odbędzie się w dniach 16-19 maja 2024 r. (czwartek-niedziela). Tak jak w roku poprzednim, Targi VIVELO będą miały miejsce na największym stadionie w kraju - PGE Narodowym w Warszawie.
Podczas pierwszej edycji Targów Książki i Mediów VIVELO 2023 blisko 40 000 osób odwiedziło PGE Narodowy. Organizatorzy wykorzystali ok. 20 000 m2 powierzchni PGE Narodowego, aby stworzyć 11 stref tematycznych m.in. #spotkajautora, #booktok, #gaming, #lifestyle, #mamatatadziecko, #audio czy #japonia, na których odbyło się około 100 wydarzeń towarzyszących: pokazów, warsztatów, paneli i prezentacji. Swoją ofertę licznie zaprezentowały wiodące wydawnictwa, jak również księgarnie, organizacje branżowe, platformy cyfrowe oraz media tradycyjne - prasa, radio. Wydzielona została również specjalna strefa dla Agentów Literackich.
W trakcie Targów VIVELO odbyło się ponad 550 spotkań z autorami. Spotkać można było najbardziej znane nazwiska polskie nazwiska: prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego, Katarzynę Bondę, Katarzynę Kubisiowską czy Remigiusza Mroza, a na specjalne zaproszenie Targów VIVELO do Warszawy przylecieli m.in. Graham Masterton, Toshikazu Kawaguchi czy Harry Whittaker, syn Lucindy Riley. Do spotkań pisarzy z fanami wykorzystano płytę główną, która jest idealną przestrzenią do organizacji sesji autografowych nawet najbardziej zasięgowych autorów w sposób bezpieczny i pozwalający odwiedzającym w sposób niezakłócony zapoznawać się z ofertą wydawnictw.
— Cieszymy się, że organizowane przez nas Targi Książki i Mediów VIVELO wpisały się w mapę kulturalną Warszawy. Naszym celem było stworzenie nie tylko unikalnej przestrzeni targowej ale także nowatorskiego forum dyskusyjnego dla czytelników. I udało nam się to. Zarówno przedstawiciele branży, jak również twórcy, youtuberzy i influencerzy znaleźli dla siebie przestrzeń. Celem wydarzenia na PGE Narodowym jest to, aby pokazać, jak bardzo książka zmienia się i ewoluuje wraz z nami. Wiele wskazuje na to, że książkę przyszłości będziemy nie tylko czytać ale również doświadczać wieloma zmysłami, stąd nacisk na multimedialność wydarzenia — mówi Irma Tomaszewska, Dyrektor Generalna Targów.
Druga edycja Targów Książki i Mediów VIVELO to również rozszerzenie programu dedykowanego profesjonalistom oraz zwiększenie potencjału biznesowego wydarzenia. Zaplanowane są nowe, atrakcyjne strefy tematyczne, bogaty program wydarzeń towarzyszących skierowany do szerokiej publiczności – zarówno do miłośników popularnych gatunków literackich, koneserów literatury ambitnej oraz młodych odbiorców literatury Young Adult. A także rozbudowanie strefy audio – z myślą zarówno o odbiorcach audiobooków/podcastów, jak również sektorze B2B – wydawcach, studiach nagrań, platformach streamingowych i producenci audio i wideo.
— Targi Książki i Mediów VIVELO to wydarzenie szyte na miarę, dostosowane do potrzeb i branży i czytelników. W roku ubiegłym widok blisko 40 000 odwiedzających upewnił nas w tym, że uwzględnienie w programie nowych technologii, gier, podcastów, literatury young adult i zaproszenie do współpracy internetowych twórców było dobrym posunięciem. W tym roku pójdziemy krok dalej — mówi Irma Tomaszewska, Dyrektor Generalna Targów.