Zara w Westfield Mokotów w Warszawie. Nowa odsłona salonu
Zara otworzyła nowy (odnowiony i powiększony) salon w Westfield Mokotów w Warszawie. Salon może pochwalić się innowacyjnymi elementami, zaprojektowanymi w celu udoskonalenia doświadczenia klienta i zintegrowania zakupów stacjonarnych i online. Na ponad 2800 m2 powierzchni handlowej utrzymanej w koncepcji architektonicznej stworzonej w całości przez studio Zara Architecture, zaprezentowane zostały kolekcje damska, męska i dziecięca. Wnętrze zostało zaprojektowane jako duża, jasna i neutralna przestrzeń stawiająca, modę w centrum uwagi. Ten odnowiony i powiększony sklep posiada specjalne strefy obuwia i bielizny. Butikowe przestrzenie wyróżniają się wyjątkowym wystrojem - podkreśla Zara w komunikacie prasowym.
Dzięki nowej koncepcji sklepu w Westfield Mokotów Zara stara się zaoferować klientom wyjątkowe doświadczenie modowe zintegrowane z platformą internetową, tak aby mogli oni wchodzić w interakcję z marką w dowolnym czasie i na dowolnym urządzeniu. Jest to możliwe dzięki funkcjom, dostępnymi dla klientów w aplikacji Zara. Pozwalają one klientom na przeglądanie artykułów w sklepie poprzez aplikację i zamawianie ich online z odbiorem w sklepie w ciągu dwóch godzin. Mogą oni również korzystać z opcji rezerwowania przymierzalni i lokalizowania artykułów w sklepie.
Zara: W sklepie stacjonarnym działa punkt odbioru zamówień online
W salonie znajduje się również zautomatyzowany punkt odbioru zamówień online. Nowością w sklepie w Westfield Mokotów są kasy samoobsługowe. Te nowe funkcje stanowią kolejny krok naprzód w strategii integracji online i sklepów stacjonarnych Grupy Inditex, wzmocnionej przez rozwój własnego, wyjątkowego ekosystemu technologicznego: Inditex Open Platform. Ta autorska, otwarta i modułowa architektura cyfrowa oznacza, że możemy rozwijać się w dostosowywaniu się do potrzeb klienta w czasie rzeczywistym, oferując klientom nowe doświadczenia.
W ramach zobowiązania Zary do efektywnego projektowania, budowy i zarządzania sklepami, Zara Westfield Mokotów posiada jedne z najbardziej zaawansowanych systemów ekoefektywności dostępnych na rynku.
Środki podjęte w celu zmniejszenia wpływu na środowisko obejmują wydajne systemy ogrzewania i chłodzenia, energooszczędne oświetlenie LED oraz zastosowanie bardziej przyjaznych dla środowiska materiałów. Sklep jest podłączony do wewnętrznej platformy Inergy, która monitoruje efektywne zużycie instalacji klimatyzacyjnych i elektrycznych sklepu w celu optymalizacji zarządzania, identyfikacji najbardziej wydajnych systemów, poprawy konserwacji i pomocy w określeniu strategii zmniejszania zapotrzebowania na energię.
Zara nieustannie pracuje nad zmniejszeniem wpływu na środowisko codziennych decyzji swoich zespołów, wykorzystując holistyczną mapę drogową wizji z celami dla każdego etapu łańcucha wartości. Rozwija również programy ponownego wykorzystania i recyklingu w celu promowania gospodarki cyrkularnej i zmniejszenia ilości odpadów oraz pierwotnego zużycia surowców. Celem Inditexu jest, aby do końca 2023 roku korzystać wyłącznie z bardziej zrównoważonych bawełny i włókien celulozowych. Naszym zobowiązaniem jest osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2040 roku.
Odnowiono także salon Pull&Bear w Westfield Mokotów.
Zara ma 41 sklepów w Polsce
Zara jest częścią Grupy Inditex (wraz z markami Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho i Zara Home) i obecnie posiada czterdzieści jeden sklepów w Polsce. Historia Zary zaczyna się od otwarcia pierwszego sklepu w hiszpańskim nadmorskim mieście A Coruña w 1975 roku. Pielęgnując bardzo bliskie relacje z klientami, projektanci Zary odpowiadają instynktownie na ich potrzeby, oferując produkty podążające za modą poprzez zintegrowany model biznesowy, który stawia klienta w centrum wszystkiego, co robimy - podkreślono w komunikacie.