TEPfactor to jedyny w Polsce labirynt umieszczony w ogromnej, efektownej jaskini, w którym na powierzchni 1500 mkw. uczestnicy w grupach 2-6 osobowych muszą sprostać 25 wyzwaniom wyselekcjonowanym spośród 4 kategorii: logika, cierpliwość, zręczność, siła fizyczna. Dodatkowo uczestnicy mają do wyboru trzy poziomy trudności. W grze udział brać mogą dorośli oraz dzieci od 10 roku życia, grupy znajomych, współpracowników, partnerów biznesowych, drużyny szkolne, studenckie, sportowe i rodziny. TEPfactor staje się coraz bardziej popularny w gronie ludzi szukających wyjątkowej i unikatowej rozrywki np. na wieczór kawalerski lub panieński.
- Po niemal 3-miesięcznej przerwie wracamy z jeszcze większym zapałem. Przyszło nam się jednak zmierzyć z nową rzeczywistością, która wymaga zachowania szczególnych zasad bezpieczeństwa. Dlatego wprowadziliśmy szereg zmian, które mają na celu zapewnienie naszym klientom bezpiecznej zabawy, a naszemu zespołowi bezpiecznej pracy – mówi Jarek Łuczaj, manager TEPfactor.
Polecany artykuł:
Zespół TEPfactor pracuje w maseczkach ochronnych oraz rękawiczkach, a recepcja zabudowana jest ochronną szybą. Klienci na terenie recepcji i holu głównego także powinni zakrywać usta i nos. Po wejściu na teren gry mogą zdjąć maseczki dla większej swobody i komfortu. Goście mają do dyspozycji kilka stref, w których mogą zdezynfekować ręce, a pracownicy TEPfactor ze zwiększoną częstotliwością dezynfekują elementy gry.
TEPfactor zrezygnowało z szatni, jednak klienci mogą przechować rzeczy osobiste
w szafkach zamykanych na klucz, które znajdują się w głównym holu jaskini. W łazienkach automatyczne suszarki zostały zastąpione papierowymi ręcznikami.
W Blue City można też już korzystać z innych atrakcji rozrywkowych. W centrum znajdują się niedostępne nigdzie indziej - największy klub fitness FIT/One, rodzinna
i edukacyjna sala zabaw Inca Play, Time Machine Mini Golf (pełnowymiarowy indoor golf
w technologii Blacklight 3D) oraz Team Exit Pokoje Zagadek. Wszystkie te miejsca działają ze szczególną troską o bezpieczeństwo i komfort klientów.
Źródło: materiały prasowe