Lidl

i

Autor: Wikimedia Commons / Onderwijsgek Lidl

Zakupy

Lidl wydał pilny komunikat. Jeśli masz ten produkt, lepiej go nie jedz

Lidl opublikował na swojej stronie internetowej ważny komunikat, skierowany bezpośrednio do klientów. Sieć sklepów zdecydowała bowiem o wycofaniu ze sprzedaży jednego z produktów spożywczych. Zaapelowała przy tym, aby osoby, które go kupiły, powstrzymały się od spożycia. Obecnie można zwrócić produkt do dowolnego sklepu Lidl nawet bez paragonu.

Lidl pilnie wycofuje o produkt: "nie zalecamy dalszego spożywania"

W środę, 21 sierpnia na stronie internetowej Lidla opublikowano ważną informację dla klientów. Jak przekazano w treści komunikatu, sieć zdecydowała wraz z producentem "RUNOLAND Sp. z o. o. - Sp. J." o wycofaniu z rynku produktu "Freshona, Sałatka z czerwonej kapusty" z datą minimalnej trwałości 03.2026 r. i numerem partii 60 A 115. Sałatka jest sprzedawana z słoikach po 500 g.

- Jako odpowiedzialny społecznie i świadomy przedsiębiorca na pierwszym miejscu zawsze stawiamy jakość i bezpieczeństwo oferowanych przez nas produktów, dlatego też, aby sprostać Państwa zaufaniu, przeprowadzamy kilka tysięcy badań rocznie w akredytowanych, niezależnych, zewnętrznych laboratoriach, a także weryfikujemy procesy po stronie dostawców. Informujemy, że w produkcie "Freshona, Sałatka z czerwonej kapusty, 500 g" z datą minimalnej trwałości 03.2026 r. i numerem partii 60 A 115 w ramach urzędowej kontroli, został stwierdzony podwyższony poziom ołowiu - czytamy w komunikacie sieci Lidl.

Dla bezpieczeństwa klientów produkt został wycofany ze sprzedaży. Sieć podkreśliła, że "nie zaleca jego dalszego spożywania". Obecnie klienci mogą zwrócić sałatkę w każdym sklepie Lidl. Nie muszą przy tym okazywać paragonu.

- Zwrot towaru dotyczy wyłącznie produktu "Freshona, Sałatka z czerwonej kapusty, 500 g" z datą minimalnej trwałości 03.2026 r. i numerem partii 60 A 115. Wszystkie inne produkty sprzedawane przez Lidl, w tym pozostałe rodzaje sałatek, nie są objęte wycofaniem - dodano w komunikacie.

Ostatecznie Lidl wraz z producentem przeprosili klientów, którzy zakupili produkt. Zapewnili również, że "grono specjalistów każdego dnia dba o bezpieczeństwo oferowanych artykułów".

Empikomaty w salonach sieci Empik - zobacz zdjęcia:

Zakupy w sieci vs sklepy stacjonarne - Przemysław Dwojak - Co nas czeka#14
Listen on Spreaker.