Polonia zajmuje obecnie trzecie miejsce w tabeli II ligi. Na wyciągnięcie ręki ma więc awans do I ligi, czyli zaplecza Ekstraklasy. Po wieloletnich perturbacjach klub wychodzi na prostą - finansowo i organizacyjnie. Drużyna z Konwiktorskiej chce pokazać swoje nowe oblicze i przyciągnąć na trybuny coraz więcej fanów. Stąd pomysł na akcję Otwarty Stadion.
- To są po prostu darmowe - bez żadnych haczyków - bilety dla wszystkich nowych kibiców, którzy zechcą pojawić się na meczach Polonii - tłumaczy rzecznik prasowy klubu, Marcin Bratkowski.
Akcja nie tylko dla nowych fanów
Jak dodaje Bratkowski, szansę na darmowy bilet mają także ci, którzy dawno na Polonii nie byli. - Z akcji mogą skorzystać wszyscy, których my nie mamy w systemie biletowym. Czyli wszyscy, którzy byli na stadionie dawniej niż w 2020 roku. Głęboko liczę na to, że uda nam się przyciągnąć tych kibiców, którzy chodzili na Polonie na Ekstraklasę, a nawet w sezonie mistrzowskim 1999/2000 i po drodze przestali. Wiadomo, dlaczego - dzieci, wnuki i inne obowiązki, a jednocześnie niski poziom rozgrywkowy nie zachęcał do tego czasami. Ja chcę do nich dotrzeć z tym przekazem, że znowu tu jest fajnie, ponownie warto jest się Polonią zainteresować! Odbierzcie darmowy bilet, zajrzyjcie na stadion, który kiedyś był bliski waszemu sercu i zobaczcie, że tutaj jest tak samo fajnie albo jeszcze fajniej, niż było kiedyś - mówi rzecznik.
Przy Konwiktorskiej liczą także na to, że na mecze przyjdą osoby, które w Warszawie są przejazdem.
Co się zmieniło od ostatniej wizyty?
Co z pewnością dla kibiców istotne, na trybuny stadionu można już wnosić piwo. Przed meczem wiele osób przegryza bardzo smaczne kiełbaski z grilla. Nowością są food trucki, które uatrakcyjnią ofertę gastronomiczną pod stadionem.
- Wiele osób zwracało mi uwagę na to, że brakuje takiej oferty bardziej wegetariańskiej, bezmięsnej. W związku z tym otworzyliśmy się na food trucki, które proponują również wegetariańskie burgery czy frytki belgijskie. Chcemy, żeby ta wizyta na meczu Polonii była całościowo fajnym doświadczeniem. Z jednej strony oczywiście robotę mają piłkarze w nogach do wykonania, a z drugiej strony my, jako marketing klubowy chcemy zrobić wszystko, aby cała ta otoczka była miła i przyjemna. O to chodzi w tej akcji - wręczyć przyszłemu kibicowi wersję demo Polonii, żeby zobaczył, że warto i żeby tutaj wracał przez lata - tłumaczy Bratkowski.
Prócz Otwartego Stadionu, Polonia zorganizowała także akcję Kumple z Trybuny - karnetowicze otrzymują nagrody za przyprowadzenie na stadion nowego fana. Obie akcje przyciągnęły na mecz ze Śląskiem 165 nowych kibiców. - Myślę że bez tej motywacji, jaką był mecz Polonii, to ciężko byłoby kogokolwiek zmusić do wyjścia w domu w tę mroźną sobotę. Było całkiem nieźle, ale liczę na to, że w kolejnych spotkaniach będzie jeszcze dużo lepiej - przewiduje rzecznik prasowy Polonii.
TUTAJ znajdziecie link do obu akcji.
Zobacz, jak wygląda pizzomat w Warszawie: