Warszawa zyska kolejny sklep sieci Lidl Polska. Już w czwartek, 27 listopada, o godzinie 6:00 rano klienci po raz pierwszy zrobią zakupy w nowej placówce przy ulicy Skalnicowej 6.
Co czeka klientów w dniu otwarcia?
Lidl tradycyjnie szykuje atrakcje na start. 27 listopada na odwiedzających będą czekać:
- specjalne promocje na wybrane produkty,
- darmowa aromatyczna kawa,
- poczęstunek — hot dogi dla klientów.
Nowy sklep ma około 1350 m2 sali sprzedaży, a zespół liczy 20 pracowników. Dla kierowców przewidziano blisko 100 miejsc parkingowych.
Godziny otwarcia Lidla przy Skalnicowej:
- poniedziałek–sobota: 6:00–23:00
- niedziele handlowe: 8:00–21:00
Lidl podkreśla, że placówka została zaprojektowana z myślą o ekologii. Na budynku zastosowano:
- pompy ciepła,
- odzysk ciepła z lad chłodniczych,
- panele fotowoltaiczne,
- zielony dach porośnięty roślinnością.
Dodatkowo sklep wyposażono w butelkomat, przyjmujący plastikowe butelki (do 3 l) i metalowe puszki (do 1 l).
Klienci znajdą w tym sklepie:
- świeże owoce i warzywa z „Ryneczku Lidla” (także BIO),
- pieczywo bez konserwantów z Piekarni Lidla,
- popularne marki własne, m.in. Pikok, Pilos, Cien,
- bogatą Strefę Wege,
- odzież i artykuły przemysłowe w atrakcyjnych cenach.
Lidl przypomina także o aplikacji Lidl Plus, w której dostępne są dodatkowe kupony, promocje i płatność mobilna Lidl Pay.
Otwarcie wpisuje się w tegoroczną kampanię świąteczną sieci — „Opłaca się świętować każdego dnia”. Jej celem jest podkreślanie codziennych gestów troski, odpowiedzialnego odżywiania i działań społecznych. Kampania jest realizowana jednocześnie w 31 krajach.
Tego samego dnia (27 listopada) Lidl otworzy w Polsce w sumie aż siedem nowych sklepów w:
- Lublinie,
- Buku,
- Warszawie,
- Nysie,
- Krakowie,
- Rabce-Zdrój,
- Suwałkach.
Lidl Polska
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje około 12 600 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 950, z czego ponad 50 w Warszawie.
Jarmark Warszawski 2025 - trwają ostatnie prace: