Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce
Świąteczna odsłona warszawskiego Lidla powstała pod czujnym okiem Andziaks – to ona odpowiadała za kreatywną wizję i ostateczny efekt imponującej iluminacji. Sklep przy ul. Kasprowicza 117 rozświetlił się pełnym blaskiem już 1 grudnia.
Stworzone miejsce trudno będzie minąć obojętnie: ciepłe światełka, bogate dekoracje dookoła i wyjątkowa atmosfera sprawią, że wielu mieszkańców zatrzyma się choć na chwilę, by poczuć bardziej nastrój nadchodzących świąt.
Cała Polska może zobaczyć efekt świątecznej przemiany w mediach społecznościowych oraz w specjalnym odcinku „vlogmasa” na kanale Andziaks.
Konkurs na TikToku dla obserwatorów Lidla
4 grudnia wystartował świąteczny konkurs na TikToku Lidl Polska. Aby wziąć w nim udział, należy odpowiedzieć na pytanie w komentarzu pod filmem: „Bez jakich przysmaków z Lidla nie wyobrażasz sobie świąt?” Konkurs trwa do 11.12.
Na zwycięzców czekają wyjątkowe nagrody:
- iPhone 17
- karta podarunkowa 500 zł na zakupy w Lidlu
- paczka ze świątecznymi produktami
Nagrody dodatkowe:
- 20 bonów o wartości 100 zł na zakupy w Lidlu
W projekt zaangażują się także inni popularni twórcy internetowi: Damian Tkaczuk, Patryk Szczepanik, Kozacka Warszawa, Maciek Zalech, StylizacjeTV, Pysia, Haaipapi, Magda Bereda i Fusialka. Influencerzy będą pokazywać najbardziej świątecznego Lidla w Polsce w swoich kanałach na TikToku oraz Instagramie.
Jak długo będzie świeciła iluminacja świątecznego Lidla?
Iluminacja będzie włączona codziennie w godzinach otwarcia sklepu do 6 stycznia, zapraszając tym samym mieszkańców do odwiedzenia sklepu i zrobienia świątecznych zakupów w wyjątkowej atmosferze.
Cała iluminacja świąteczna została wykonana zgodnie z wysokimi normami bezpieczeństwa i przepisami przeciwpożarowymi, przy użyciu nowoczesnych technologii LED. Dbałość o energooszczędność i ekologię jest standardem sieci, dlatego placówka przy ul. Kasprowicza, podobnie jak wiele innych sklepów, posiada panele fotowoltaiczne. Ponadto od 2022 roku Lidl Polska wykorzystujemy 100% zielonej energii elektrycznej w działalności operacyjnej - podkreślono w komunikacie prasowym.
Lidl realizuje tegoroczną kampanię świąteczną pod hasłem „Opłaca się świętować każdego dnia”, podkreślając ideę codziennych, drobnych gestów życzliwości i troski. Akcja, prowadzona w 31 krajach, łączy świąteczny klimat z wartościami marki i kontynuacją strategii „Lidl. To się opłaca”. W kampanii mocno akcentowane są kwestie świadomego odżywiania, odpowiedzialności społecznej oraz wsparcia organizacji charytatywnych, co pokazuje, że Lidl świętuje nie tylko od święta, ale przez cały rok.
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje około 12 600 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 950, z czego ponad 50 w Warszawie.