zakupy

To największy outlet Tchibo w Polsce. Powstał w jednej z warszawskich galerii

Tchibo, producent kawy, odzieży i artykułów do domu, rozszerza sieć outletów w Polsce. W Galerii Północnej w Warszawie został otwarty największy sklep tego typu. Tchibo deklaruje, że rabaty wynoszą nawet 70 proc. Przeceniony asortyment obejmuje kawę, akcesoria do jej przygotowania, a także odzież oraz przedmioty do wyposażenia domu.

Outlet Tchibo w Galerii Północnej w Warszawie

Outlet Tchibo w Galerii Północnej poza asortymentem kawowym, w ofercie ma też odzież dla dorosłych (w tym m.in. bielizna, czy kolekcje sportowe) i dzieci. Fani domowego designu mogą wybierać spośród artykułów do wyposażenia wnętrz, od stylowych dodatków po funkcjonalne meble. Dla entuzjastów gotowania i pieczenia przygotowano szeroki asortyment akcesoriów kuchennych, które ułatwią codzienne kulinarne wyzwania. Nie mogło zabraknąć produktów stanowiących DNA marki, czyli kaw ziarnistych, mielonych i instant z różnych zakątków świata, nowoczesnych ekspresów automatycznych i kapsułkowych oraz akcesoriów do przygotowania kawy.

Tchibo. Kawa, odzież i artykuły do domu w atrakcyjnych cenach

Nowy outlet Tchibo w Galerii Północnej to przestronna przestrzeń o łącznej powierzchni prawie 500 m2, z czego ponad 300 m2 zajmuje sala sprzedaży. Jest to największy tego typu sklep marki w Polsce, zaprojektowany z myślą o komforcie klientów i udostępnienia im szerokiego asortymentu w obniżonych cenach. Sklep jest otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 10-22 oraz w niedziele handlowe 10-21.

Sklep w Galerii Północnej w Warszawie wyróżnia się nie tylko rozmiarem, ale także unikalnym podejściem do przestrzeni zakupowej, w której nie mogło zabraknąć akcentu kawowego. W lokalu znajduje się specjalna strefa z ekspresem do samodzielnej obsługi, gdzie klienci mogą przygotować ulubioną kawę i wypić ją podczas zakupów. Dla tych, którzy potrzebują chwili wytchnienia, przygotowano strefę wypoczynku z prawie 20 miejscami siedzącymi.

– Outlet Tchibo to idealne rozwiązanie dla klientów, którzy nie zdążyli zaopatrzyć się w wybrane produkty w naszych regularnych punktach sprzedaży. Miłośnicy naszych kolekcji użytkowych będą zachwyceni różnorodnością oferty, a entuzjaści kawy docenią szeroki wybór ziaren oraz ekspresów i akcesoriów do jej przyrządzania. Ta inicjatywa doskonale odzwierciedla naszą filozofię, stawiającą potrzeby i satysfakcję klienta na pierwszym miejscu. Nie zapominamy, że Tchibo to przede wszystkim kawa, dlatego nawet w outlecie, po udanych zakupach będzie można skusić się na swój ulubiony wariant napoju i chwilę odpocząć – powiedział Paweł Sitarski, Dyrektor Sklepów w Tchibo Warszawa.

Promocje na otwarcie nowego sklepu Tchibo 

Z okazji otwarcia, od 10 do 12 października, na klientów czekają atrakcje. Przez cały okres inauguracyjny obowiązuje 20 proc. rabatu na cały asortyment, liczony od już obniżonych cen outletowych. Przez pierwsze dwa dni na odwiedzających czeka również konkursowe koło fortuny z dodatkowymi nagrodami. Ponadto w dniach 10-12.10. pierwsi kupujący otrzymują specjalne upominki-niespodzianki.

Warszawska przestrzeń to siódmy sklep tego typu marki w Polsce, wliczając jeden pop-up store. Do końca tego roku ma być ich osiem, kolejny outlet powstanie w Łodzi. 

Pieniądze to nie wszystko Witold Orłowski