Wieżowiec The Bridge powstaje u zbiegu ulic Grzybowskiej i Towarowej. Całkowita powierzchnia użytkowa budynku wyniesie 47 tysięcy metrów kwadratowych. Obiekt będzie pełnił zarówno funkcję biurową, jak i handlowo-usługową.
- To wyjątkowy i ambitny projekt również z konstrukcyjnego punktu widzenia, gdyż każde piętro jest niepowtarzalne - nie ma dwóch identycznych! To za sprawą bryły budynku, która jest niezwykle rozrzeźbiona i z każdej strony wygląda inaczej dzięki licznym przełamaniom. Pod względem architektury The Bridge zdecydowanie wyróżnia się na tle pozostałych wieżowców Warszawy i jestem przekonany, że stanie się wartościowym i rozpoznawalnym elementem jej krajobrazu - powiedział Jarosław Zagórski, dyrektor zarządzający Ghelamco Poland.
Obecnie, po osiągnięciu ostatecznej wysokości, budowlańcy zajmują się pracami instalacyjnymi i wykończeniowymi wewnątrz obiektu oraz montażem elewacji. Poza tym robotnicy wykonują kolejne zadania w dawnym budynku Bellony. - Wyeksponowany i poddany pieczołowitej renowacji zostanie zabytkowy hol z kolumnadą i reprezentacyjną klatką schodową. Na piętrach urządzona będzie nowoczesna powierzchnia biurowa, a na parterze znajdzie się przestrzeń usługowa z miejscem na restaurację czy kawiarnię - przekazali przedstawiciele Ghelamco Poland.
Nowoczesny i ekologiczny wieżowiec The Bridge
Wyróżnikiem "The Bridge" jest szklana elewacja z charakterystycznymi żyletkami, które na różnych wysokościach i z różnych stron są mniej lub bardziej widoczne, nadając jej dynamiczności.
Na 40. piętrze wieżowca znajdzie się podniebny taras do wyłącznego użytku najemcy. Budynek wyposażony będzie w parking podziemny z punktami do ładowania samochodów elektrycznych. Rowerzyści dostaną do użytku ponad 160 miejsc rowerowych, w tym 33 dla jednośladów elektrycznych, a także szatnie z natryskami. The Bridge będzie posiadać najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne i proekologiczne.