Usterka w Banku Pekao. Klienci nie mieli dostępu do swoich kont
Informację o awarii przekazał specjalizujący się w tej tematyce serwis" Downdetector". To właśnie za jego sprawą możemy monitorować na bieżąco sytuację poszczególnych witryn lub aplikacji. Pierwsze zgłoszenia klientów banku pojawiły się w czwartek, 2 listopada około godz. 13:00.
Wielu klientów postanowiło zgłosić awarię również na oficjalnych mediach społecznościowych placówki. W komentarzach skarżyli się między innymi na utrudniony dostęp do konta oraz brak możliwości wysyłania przelewów czy wykonania płatności Blik.
- Nie działa nawet BLIK!!!!! Co się dzieje? Czy nasze pieniądze są bezpieczne?! - napisał jeden z zaniepokojonych klientów.
Jak przekazał nam Paweł Jurek, rzecznik prasowy Banku Pekao utrudnienia trwały zaledwie kilkanaście minut. - To była taka chwilowa niedostępność, która trwała naprawdę kilkanaście minut, natomiast wszystkie usługi działają już od dłuższego czasu bez żadnych zarzutów. Chwilę po godz. 13:00 wszystko zaczęło normalnie funkcjonować.
Zobacz poniżej zdjęcia luksusowego akademiku w Warszawie: