Biedronka planuje podbicie słowackiego rynku
Według informacji portalu wiadomoscihandlowe.pl sieć rozpoczęła już emisję spotów reklamowych na Słowacji. Sieć będzie funkcjonowała tam pod polską nazwą, znaną wielu lokalnym klientom, szczególnie z północy kraju, którym zdarzało się robić zakupy w Polsce.
"Obecnie sieć intensywnie poszukuje pracowników m.in. działu produktów świeżych, a swoją rekrutację uzupełnia spotem informującym o dostępności słowackich produktów w Polsce" - poinformowała branżowa redakcja. Biedronka ma przede wszystkim skupiać się na znalezieniu category managerów do działu wypieków oraz owoców i warzyw.
Plany otwarcia Biedronki na Słowacji cieszą się sporym zainteresowaniem potencjalnych klientów. Co ciekawe, wywołują jednak nie tylko pozytywne emocje. - Słowacja ma nowy rząd, a nowy minister rolnictwa Richard Takáč powiedział już, że jego zdaniem polski dyskont zaleje Słowację polskimi produktami. Według Takáča zmniejszy się udział naszej żywności w sieciach handlowych i "będzie duży nacisk na polskie produkty" - powiedział w rozmowie z businessinsider.com.pl słowacki dziennikarz František Kvarda.
Na bardziej szczegółowe informacje dot. otwarcia sklepów Biedronka na Słowacji trzeba jeszcze poczekać. Póki co sieć bardzo ostrożnie podchodzi do dzielenia się kolejnymi wieściami o planowanej ekspansji.
Tak zmienił się Bazar Różyckiego w Warszawie - zobacz zdjęcia: