Coke Villa to wyjątkowa przestrzeń stworzona po to, by - jak przekonują przedstawicele marki - celebrować wspólne chwile i tworzyć niezapomniane wspomnienia. To miejsce jedyne w swoim rodzaju – zarówno w Polsce, jak i w Europie. Zaprojektowane w duchu Coca-Coli, ma inspirować do bycia razem, dzielenia się radością i budowania relacji.
Willa Coca-Cola w Warszawie
Coke Villa to wielki dom przy ul. Dąbrowskiego 61 na warszawskim Mokotowie o powierzchni 435 m2 i czterech kondygnacjach. Wewnątrz znajdują się m.in.:
- cztery sypialnie, wspólna kuchnia i przestrzeń jadalna,
- profesjonalna sala kinowa, pokój muzyczny i sportowy,
- strefa coworkingowa,
- SPA i sauna.
Do dyspozycji gości jest również ogród z basenem oraz artystycznym muralem, który podkreśla charakter miejsca. Każdy z elementów willi został zaprojektowany tak, by sprzyjać wspólnemu spędzaniu czasu i czerpaniu radości z bycia razem.
Miejsce spotkań i relacji
Coke Villa wpisuje się w filozofię marki, zgodnie z którą najważniejsze są wspólne doświadczenia i chwile spędzone w gronie bliskich osób. Podobnie jak otwarta wcześniej w tym roku loża Coca-Cola na PGE Narodowym, warszawski dom Coca-Coli ma być przestrzenią do budowania relacji i dzielenia się pozytywnymi emocjami.
Coca-Cola w Polsce
Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie to strategiczny partner The Coca-Cola Company, obecny w regionie od ponad 50 lat. Firma odpowiada za produkcję, sprzedaż i dystrybucję 47 marek napojów – od wód i soków, przez kawę i herbaty, po klasyczne napoje gazowane – docierając do blisko 175 tys. punktów sprzedaży. Działając w Polsce, na Litwie, Łotwie i w Estonii, zatrudnia ponad 1900 osób, a jej sieć obejmuje cztery zakłady produkcyjne, 23 magazyny i 31 terminali przeładunkowych. Coca-Cola HBC przykłada dużą wagę do zrównoważonego rozwoju – 100 proc. energii elektrycznej kupowanej przez firmę pochodzi ze źródeł odnawialnych, a 93 proc. odpadów w zakładach trafia do recyklingu. Celem spółki jest osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2040 roku, m.in. dzięki redukcji emisji CO2, modernizacji floty i wprowadzaniu lżejszych, łatwiejszych do przetworzenia opakowań. Równolegle firma inwestuje w społeczności lokalne, programy edukacyjne i wolontariat, wspierając rozwój młodych ludzi i inicjatywy społeczne w całym regionie.