Pacjenci od dłuższego czasu narzekają na publiczne przychodnie na Bemowie. Pozostawiają również opinie w Google. Średnia ocen wynosi zaledwie 1,6/5. Pacjenci skarżą się, że "personel zajmujący się informacją nie jest w tym kierunku przeszkolony", a w systemie zdarza się nawet anulowanie wizyt. Mówią także o długich kolejkach do infolinii. Jeden z pacjentów, pan Damian, dzwonił do przychodni 266 razy nim skutecznie połączył się z infolinią. Jak poinformował w 2019 roku dyrektor SZPZLO Warszawa Bemowo-Włochy Paweł Dorosz, przeprowadzono modernizację centrali telefonicznych a "problem polega na tym, że rejestracja wizyty trwa czasem nawet 15 minut". Dyrektor tłumaczył, że zapisując się do lekarza trzeba podać wiele informacji i szczególnie pacjenci starsi mają problemy z szybkim przekazywaniem tych informacji.
Masz dla nas ciekawy temat lub jesteś świadkiem wyjątkowego zdarzenia? Napisz do nas na adres [email protected]. Czekamy na zdjęcia, filmy i newsy z Waszej okolicy!