- Bacznie przyglądamy się trendom i tematyce zdrowego odżywiania. Rozwijamy ofertę, biorąc pod uwagę oczekiwania klientów. W sieci dostępny jest szeroki wybór produktów convenience. Współpraca z marką Body Chief pozwoli na dotarcie do nowych odbiorców, ale także zwiększy atrakcyjność oferty gotowych do spożycia dań oraz będzie promocją zdrowego stylu życia – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate of Communications and CSR w Lidl Polska.
Dieta pudełkowa z Lidla
- Współpraca polega na codziennych dostawach świeżych dań do wybranych sklepów Lidl Polska w Warszawie, Poznaniu i Swarzędzu. Marka Body Chief zadbała o to, by klienci mogli skomponować zestaw dietetycznych dań na cały dzień lub wybrać pojedyncze posiłki. Atrakcyjne, codziennie zmieniające się menu to koncept doskonale znany w kategorii cateringu dietetycznego, lecz jest zdecydowanie nowością dla wielu konsumentów na co dzień korzystających z oferty dań kategorii convenience – mówi Wojciech Bławat, Dyrektor Operacyjny Body Chief.
W wybranych sklepach Lidl Polska dostępny będzie bogaty wybór posiłków Body Chief, które dostarczają klientom różnorodne doznania kulinarne na każdy moment dnia. Posiłki zostały podzielone na kategorie i obejmują: śniadania, II śniadania, obiady, kolacje i desery. Dzięki temu konsumenci dostosują zakupy do indywidualnych potrzeb i upodobań. W ofercie sieci znajdą się takie smakołyki jak: rillettes z łososiem, kaparami i zielonym ogórkiem; kanapka z pastą z kurczaka i ogórkiem kiszonym czy wegańskie curry z ciecierzycą, fasolką szparagową i ryżem basmati. Niezależnie od tego, czy potrzeba dotyczy pełnowartościowego śniadania, sycącego obiadu, lekkiej kolacji czy apetycznej przekąski na wynos, oferta spełni oczekiwania klientów.
Pączki na Górczewskiej, kolejka stoi nie tylko w Tłusty czwartek: