Lidl pilnie wycofuje o produkt: "nie zalecamy dalszego spożywania"
W środę, 21 sierpnia na stronie internetowej Lidla opublikowano ważną informację dla klientów. Jak przekazano w treści komunikatu, sieć zdecydowała wraz z producentem "RUNOLAND Sp. z o. o. - Sp. J." o wycofaniu z rynku produktu "Freshona, Sałatka z czerwonej kapusty" z datą minimalnej trwałości 03.2026 r. i numerem partii 60 A 115. Sałatka jest sprzedawana z słoikach po 500 g.
- Jako odpowiedzialny społecznie i świadomy przedsiębiorca na pierwszym miejscu zawsze stawiamy jakość i bezpieczeństwo oferowanych przez nas produktów, dlatego też, aby sprostać Państwa zaufaniu, przeprowadzamy kilka tysięcy badań rocznie w akredytowanych, niezależnych, zewnętrznych laboratoriach, a także weryfikujemy procesy po stronie dostawców. Informujemy, że w produkcie "Freshona, Sałatka z czerwonej kapusty, 500 g" z datą minimalnej trwałości 03.2026 r. i numerem partii 60 A 115 w ramach urzędowej kontroli, został stwierdzony podwyższony poziom ołowiu - czytamy w komunikacie sieci Lidl.
Dla bezpieczeństwa klientów produkt został wycofany ze sprzedaży. Sieć podkreśliła, że "nie zaleca jego dalszego spożywania". Obecnie klienci mogą zwrócić sałatkę w każdym sklepie Lidl. Nie muszą przy tym okazywać paragonu.
- Zwrot towaru dotyczy wyłącznie produktu "Freshona, Sałatka z czerwonej kapusty, 500 g" z datą minimalnej trwałości 03.2026 r. i numerem partii 60 A 115. Wszystkie inne produkty sprzedawane przez Lidl, w tym pozostałe rodzaje sałatek, nie są objęte wycofaniem - dodano w komunikacie.
Ostatecznie Lidl wraz z producentem przeprosili klientów, którzy zakupili produkt. Zapewnili również, że "grono specjalistów każdego dnia dba o bezpieczeństwo oferowanych artykułów".
Empikomaty w salonach sieci Empik - zobacz zdjęcia: