Bank Pocztowy wraz Pocztą Polską uruchomiły projekt Mobilny Bankowiec. Ma on ułatwić dostęp do oferty kredytowej banku.
Jak działa Mobilny Bankowiec?
Listonosz jest wyposażony w tablet, za pośrednictwem którego rejestruje dane kontaktowe osób potencjalnie zainteresowanychuzyskaniem kredytu.
Mobilny Bankowiec - Jakie dane trzeba udostępnić?
Żeby dołączyć do projektu należy udostępnić listonoszowi następujące dane:
- imię,
- nazwisko,
- numer telefonu.
Udostępnione dane są przesyłane bezpośrednio do doradców kredytowych, i to oni kontaktują się z klientami w celu umówienia spotkania w dogodnym dla klientów czasie w wybranej placówce Poczty Polskiej.
– W ubiegłym roku odnotowaliśmy znaczny wzrost sprzedaży kredytów konsumpcyjnych przez pracowników Poczty Polskiej. To był impuls do szukania nowych płaszczyzn, na których moglibyśmy oferować usługi finansowe i bankowe przez szeroko pojętą grupę Poczty Polskiej. To również potwierdzenie tego, że jako Bank możemy dostarczać proste, a zarazem nowoczesne rozwiązania – coś co jest elementem naszej długofalowej strategii rozwoju stawania się instytucją coraz bardziej cyfrową – mówi Tomasz Dąbrowski, członek zarządu Banku Pocztowego.
W projekcie Mobilny Bankowiec bierze udział 9,5 tysiąca listonoszy.