W czasie jazd testowych specjalne pociągi poruszają się między nieczynną jeszcze dla pasażerów stacją Zacisze a komorą odstawczą za stacją Bródno, znajdującą się w pobliżu skrzyżowania ulic Kondratowicza i Rembielińskiej.
Metro na Bródno prawie gotowe
Podczas próbnych przejazdów kontrolowana jest poprawność działania wszystkich urządzeń w nowych tunelach i na stacjach oraz ich współdziałanie z systemami pokładowymi pociągów obsługujących linię.
Równolegle z jazdami testowymi prowadzone są prace wykończeniowe na stacjach. Zamontowano już panele ścian zatorowych z grafikami Piotra Młodożeńca oraz kasetony sufitowe. Tym samym perony trzech stacji nabrały ostatecznego wyglądu. Finalny kształt zyskały również wejścia do stacji oraz pawilony wind, a na antresolach uzupełniane są elementy systemu informacji pasażerskiej.
Nowe stacje metra w Warszawie
Pierwotny harmonogram zakładał, że prace nad stacjami Zacisze, Kondratowicza i Bródno zakończą się we wrześniu ubiegłego roku. Zamykanie granic, niezliczone zakazy i ograniczenia w przemieszczaniu związane z pandemią covid-19 zaburzyły inwestycję w takim stopniu, że warszawski ratusz dał firmie Gülermak dodatkowy czas.
Prace budowlane na odcinku pod Zaciszem i Bródnem zakończą się formalnie w sierpniu. Potem nastąpi czas odbiorów technicznych, które tradycyjnie trwają kilka tygodni. Warszawski ratusz szykuje się do otwarcia we wrześniu.