- MINISO z pierwszym w Polsce sklepem z kolekcjonerskimi zabawkami i blind boxami.
- Dwa sklepy w warszawskich Złotych Tarasach.
- W ofercie: popularne kolekcje, takie jak Stitch, Harry Potter i Disney.
- Marka planuje dalszą ekspansję w Polsce, w tym otwarcie drugiego, większego sklepu lifestyle'owego w Złotych Tarasach.
Kolekcjonerski hit z Azji w centrum Warszawy
Nowy sklep MINISO zajmuje 70 m2, powstał na parterze Złotych Tarasów, tuż obok Dworca Centralnego w Warszawie. W ofercie znalazły się m.in. zabawki z kolekcji Stitch, Gen Z Street, Eat Something Before You Sleep, a także oficjalne produkty z serii Harry Potter, Sanrio oraz Disney – w tym Mickey Fun Crash i Naughty Party z Kubusiem Puchatkiem.
Pierwszy sklep z blind boxami w Polsce
To pierwszy tego typu sklep w Polsce – w całości poświęcony blind boxom (pudełka-niespodzianki), kolekcjonerskim pluszakom i figurkom z popularnych linii tematycznych. Zabawki wyróżniają się modnym designem, przyjemną fakturą oraz wysoką jakością wykonania, przekonują przedstawiciele marki. W witrynie sklepu uwagę przyciąga duża figurka Stitcha, a wnętrze wyróżnia futurystyczna aranżacja w niebieskich i złotych akcentach.
Na otwarciu w weekend 23-24 sierpnia pojawiły się tłumy klientów, w kolejce trzeba było odczekać nawet kilkadziesiąt minut.
MINISO planuje kolejny sklep w Złotych Tarasach i dalszą ekspansję w Polsce
Otwarcie sklepu z zabawkami kolekcjonerskimi to dopiero początek. Już we wrześniu MINISO planuje otwarcie drugiego, znacznie większego sklepu w Złotych Tarasach – tym razem o powierzchni 1000 m2. Nowy lokal zaoferuje pełną gamę produktów lifestyle’owych, od akcesoriów domowych po modę i zabawki.
Marka planuje dalszą ekspansję w Polsce.

i
MINISO tak naprawdę wraca do naszego kraju, ponieważ marka debiutowała już w Domach Towarowych Wars Sawa Junior przy ul. Marszałkowskiej w 2018 roku, jednak po otwarciu czterech sklepów wycofała się w trakcie pandemii - przypomina serwis dlahandlu.pl. Plany zakładały wtedy otwarcie w ciągu dwóch lat stu sklepów.
MINISO posiada obecnie ponad 7700 sklepów w 110 krajach i dynamicznie rozwija swoją obecność w Europie. MINISO została założona przez japońskiego projektanta Miyake Jyunya i chińskiego przedsiębiorcę Ye Guofu. W I kw. 2025 przychody Miniso wzrosły o 18,9 proc. rok do roku do 610 mln USD. Marża brutto wyniosła 44,2 proc. w porównaniu do 43,4 proc. w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zysk za ten okres wyniósł 57,4 mln USD i był niższy rdr - wylicza dlahandlu.pl.
Budowa Złotych Tarasów. Archiwalne zdjęcia: