Nowe sklepy w największym centrum handlowym w Warszawie. Te marki zna każdy

2025-11-05 12:59

Klienci odwiedzający największe centrum handlowe w Warszawie mają do dyspozycji zakupowe nowości. W Westfield Arkadia zostały otwarte nowe i odświeżone sklepy znanych marek, oferujących odzież, obuwie oraz bieliznę. O jakie punkty wzbogaciła się w ostatnim czasie popularna galeria?

Westfield Arkadia

i

Autor: Westfield Arkadia/ Materiały prasowe

Nowości w Westfield Arkadia w Warszawie

Jak przekazali w listopadowym komunikacie przedstawiciele warszawskiego centrum handlowego, jesień to dla nich czas intensywnych zmian. Oznacza to nowe otwarcia, wielkie powroty oraz udostępnienie klientom galerii odświeżonych salonów. Wśród nowości, które pojawiły się w Westfield Arkadia, znajdują się flagowe salony światowych i polskich marek, takich jak Mango, Esotiq i Eobuwie.

- Westfield Arkadia, będąc liderem na rynku, nieustannie się rozwija i dąży do podnoszenia jakości doświadczeń zakupowych naszych klientów. Ta jesień to dla nas czas metamorfoz i nowych, ekscytujących partnerstw. Inwestycje topowych marek w nasze centrum to najlepszy dowód na to, że nasze centrum pozostaje kluczową lokalizacją na handlowej mapie Polski, oferując przestrzeń, która łączy prestiż, trendy i komfort - zaznaczył Piotr Brzozowicz, General Manager Westfield Arkadia.

Nowe i odświeżone sklepy w Arkadii - Mango, Esotiq, Eobuwie

Marką, która po krótkiej przerwie powróciła do centrum handlowego z nowym sklepem, jest Mango. Salon może przyciągać klientów nie tylko kolekcją odzieżową, ale również aranżacją wnętrza. "Przestrzeń zaprojektowano zgodnie z koncepcją »New Med«, inspirowaną śródziemnomorskim domem - otwarta fasada symbolicznie zaprasza do środka, gdzie ciepłe tonacje drewna, ceramiki i naturalnych tkanin tworzą atmosferę spokoju i harmonii" - opisali przedstawiciele galerii.

- Salon w Arkadii to nie tylko zakupy, to doświadczenie; przestrzeń do eksploracji - można poczuć naturalne materiały pod palcami, sprawdzić jak kolekcje marki układają się w takiej przyjaznej, domowej aranżacji. To zaproszenie, by odnaleźć swój styl w otoczeniu, które inspiruje spokojem, harmonią i świadomością jakości - powiedział Damian Śliwiński, Retail Manager Mango w Polsce.

Nowy salon w Westfield Arkadia otworzyła również marka Esotiq. Na miejscu klientki mogą zapoznać się z bogatą kolekcją bielizny, ubrań i akcesoriów oraz skorzystać z indywidualnego doradztwa doświadczonych brafitterek. Punkt działa w popularnym centrum handlowym od 8 października. Do dyspozycji klientów jest już również nowy salon Eobuwie. "Jasna aranżacja wnętrza, przejrzysty układ stref oraz bezpośrednia ekspozycja produktów pozwalają na szybkie i intuicyjne zakupy. Zamiast tabletów, które wcześniej służyły do przeglądania oferty, klienci mogą teraz wybierać spośród dostępnych modeli bezpośrednio z półek, co znacząco upraszcza proces podejmowania decyzji" - przekazali przedstawiciele Westfield Arkadia.

Nowe Studio Planowania i Zamówień IKEA w Radomiu - zobacz zdjęcia:

Zakupy w sieci vs sklepy stacjonarne - Przemysław Dwojak - Co nas czeka#14
Warszawa Radio ESKA Google News
W samo południe
Czy Polacy są patriotami na zakupach? Większość deklaruje, że tak a jaka jest na prawdę? Supernova w samo południe