GAP otwiera nowy sklep w Warszawie
Nowy sklep marki GAP w Warszawie otwarto w piątek, 20 czerwca. Na jego lokalizację wybrano niezwykle popularne wśród mieszkańców stolicy centrum handlowe Westfield Arkadia (al. Jana Pawła II 82). W salonie o powierzchni 300 m2 na klientów czeka dobrze znany fanom brandu asortyment - kolekcje dla dzieci i dorosłych oraz edycje limitowane.
- Polska to dla nas kluczowy rynek, a Warszawa, ze względu na dużą liczbę mieszkańców i modowych konsumentów, ma strategiczne znaczenie. Oficjalny sklep w Warszawie to początek pełnej ekspansji, która nas czeka - zapowiadał Roman Puchala, Head of Business Development Poland.
Co ciekawe, początkowo w nowym sklepie GAP w Westfield Arkadia klienci będą mogli skorzystać z naprawdę dużej promocji. Na odwiedzających czekać będzie 20 proc. zniżki na cały asortyment.
Przypomnijmy, że do tej pory stołeczni fani GAP mieli do dyspozycji jedynie otwarty w drugiej połowie ubiegłego roku salon w Designer Outlet Warszawa (Piaseczno, Puławska 42E). Mogli również robić zakupy w internetowym sklepie brandu. Teraz zainteresowani asortymentem marki kupią go również stacjonarnie w samej stolicy.
Marka GAP - historia. Co można tam kupić?
GAP to marka odzieżowa, która powstała w USA na przełomie lat 60. i 70., a w latach 80. po raz pierwszy wyszła ze sprzedażą poza kraj pochodzenia. Jak nie tak dawno przypomniały media, GAP próbował już swoich sił na polskim rynku. W 2011 r. otworzył nad Wisłą trzy sklepy, m.in. w Warszawie. Ostatecznie już cztery lata później salony zostały zamknięte, a klientom pozostały zakupy przez internet.
W asortymencie GAP znaleźć można ubrania dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Znakiem rozpoznawczym marki są produkty z dżinsu - spodnie, kurtki, koszule czy spódnice. To oczywiście nie wszystko. W ofercie nie brakuje zestawów dresowych, butów, akcesoriów i innych rzeczy, które powinny znaleźć się w dobrze wyposażonej szafie.
Koncert Justina Timberlake'a w Warszawie - fani pod PGE Narodowym:
