Dla pierwszych trzech osób z kolejki Popeyes przygotował specjalny voucher na darmowe kanapki Chicken Sandwich. Zwycięzcy mogą odbierać go przez cały rok.
Pierwszy Popeyes w Warszawie. Znajduje się w samym centrum
Punktualnie o godz. 9 w czwartek 21 września klienci weszli do Złotych Tarasów. Szybko udali się pod nowy lokal Popeyes. Tam każdy z uczestników otrzymał lemoniadę i mógł obserwować pozostałe atrakcje przygotowane przez sieć. Wywiady z osobami z kolejki przeprowadzał Łukasz Bogusławski, były uczestnik Top Model. A jeden z freestylowców pokazał, jak można rapować, używając głównie dań z menu Popeyes.
Kolejka z początkowych kilkudziesięciu osób przed Złotymi Tarasami, w okolicach godz. 10:00 rozrosła się co najmniej dwukrotnie. W momencie otwarcia przecięto symboliczną wstęgę i efektywnie zrzucono pomarańczową zasłonę. Oczom pierwszych klientów Popeyes w Warszawie ukazał się lokal zaprojektowany w nowoczesnym i amerykańskim stylu, gdzie dominował kolor pomarańczowy. Kolejna restauracja powstanie między innymi w Galerii Młociny.
Zobaczcie nasze zdjęcia z tego wydarzenia!
Popeyes, co to za sieć?
Założona w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej. W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej. Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4200 restauracjami w USA i na całym świecie. Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. ("RBI"), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 35 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30 tys. restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie - BURGER KING, TIM HORTONS, POPEYES i FIREHOUSE SUBS. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts.