#TylkoRazem- to hasło najnowszej akcji Warszawskiej Organizacji Turystycznej.
Przez 14 dni w mediach społecznościowych będą udostępniane posty promujące różne instytucje związane z turystyką, które w trudnych czasach pandemii walczą o przetrwanie. Obserwując #TylkoRazem możemy poznać wirtualną ofertę muzeów i galerii a także propozycje hoteli czy restauracji.
"Mówimy o nowych pomysłach na zwiedzanie, a tych pomysłów jest dzisiaj bardzo dużo. Wprowadzane ograniczenia i restrykcje bardzo tę ofertę zmieniły i o tym też jest ta kampania. Podpowiadamy różne sposoby spędzania wolnego czasu i zachęcamy do zapoznania się z ofertą"- mówi prezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej Barbara Tutak.
Co ciekawe, instytucje nie promują w postach siebie, a inne przedsiębiorstwa z którymi są związane: i tak stołeczny ratusz zachęcał do zapoznania się z ofertą Zamku Królewskiego, a jeden z hoteli zachwalał usługi przewoźnika. Wszystko po to by pokazać, jak bardzo turystyce potrzebna jest solidarność.
"Mówimy że turystyka, zwłaszcza w dużych miastach, to zbiór naczyń połączonych. Hotel potrzebuje tour-operatora a tour-operator przewodnika. Wszyscy jesteśmy połączeni i potrzebujemy siebie, żeby przetrwać ten trudny czas" - dodaje Tutak.
Warszawska Organizacja Turystyczna na swojej stronie uruchomiła tez kalendarz adwentowy, gdzie zachęca do odkrywania świątecznej stolicy dzień po dniu.