Wielki powrót popularnego sklepu do centrum stolicy. Znamy datę otwarcia

2025-09-23 15:43

UNIQLO oficjalnie ogłosiło datę ponownego otwarcia swojego sklepu w Domach Towarowych Wars Sawa Junior w Warszawie. Już 23 października 2025 r. klienci będą mogli skorzystać z zupełnie nowych usług, jak RE.UNIQLO STUDIO do naprawy odzieży, oraz zdobyć produkty z limitowanych kolekcji, które powstały we współpracy z artystką Olą Niepsuj i twórcami gry „Wiedźmin”.

Sklep UNIQLO powraca do centrum Warszawy

i

Autor: UNIQLO/ Materiały prasowe

Sklep UNIQLO powraca do centrum Warszawy

Japońska marka odzieżowa UNIQLO potwierdziła ponowne otwarcie swojego pierwszego sklepu w Polsce, zlokalizowanego przy ulicy Marszałkowskiej w Warszawie. Drzwi do zmodernizowanego lokalu w Domach Towarowych Wars Sawa Junior otworzą się dla klientów w czwartek, 23 października 2025 r., o godzinie 9:00. Sklep, który od 2022 roku działał jako pop-up, teraz staje się drugą, obok Arkadii, stałą lokalizacją marki w stolicy.

„Cieszymy się, że możemy ponownie otworzyć nasz pierwszy sklep w Polsce w odświeżonej odsłonie. Dzięki tej lokalizacji nawiązaliśmy wyjątkową relację z lokalną społecznością i mogliśmy zaprezentować filozofię LifeWear – uniwersalnej odzieży wysokiej jakości, która poprawia komfort codziennego życia” – podkreśla Kohsuke Kobayashi, COO UNIQLO Germany & Poland.

Na zmodernizowanej powierzchni 1 420 m² klienci znajdą pełen asortyment dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Wśród dostępnych produktów nie zabraknie flagowych linii marki, takich jak innowacyjna odzież termiczna HEATTECH, lekkie kurtki PUFFERTECH, kultowe polary czy dzianiny z miękkiej przędzy Soufflé Yarn. Z okazji otwarcia planowane są specjalne oferty promocyjne na te produkty.

Największą nowością będzie jednak uruchomienie usług, które do tej pory nie były dostępne w naszym kraju. Obok popularnej strefy UTme!, gdzie można personalizować koszulki i torby, pojawi się RE.UNIQLO STUDIO. To przestrzeń, w której można naprawić odzież UNIQLO, np. doszywając guziki, reperując dziury czy wzbogacając ubrania o tradycyjne japońskie przeszycia sashiko. Studio umożliwi także personalizację poprzez haft oraz zakup odzieży z upcyklingu, co pozwoli nadać ulubionym ubraniom drugie życie.

Lokalne współprace i hołd dla polskiej popkultury

Zgodnie ze swoją strategią, UNIQLO nawiązało współpracę z lokalnymi twórcami. Z okazji otwarcia, uznana artystka Ola Niepsuj przygotowała specjalny mural inspirowany legendą o Warsie i Sawie oraz polską sztuką wycinanki. Jej grafiki pojawią się także na torbach dla pierwszych klientów i będą dostępne w strefach UTme! i RE.UNIQLO.

To jednak nie wszystko. UNIQLO celebruje także 10. rocznicę gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon”, realizując wyjątkową współpracę z CD Projekt Red. Efektem są unikalne grafiki z kultowymi bohaterami, które będzie można nanieść na odzież. Marka połączyła siły również z warszawską piekarnią BAKEN, przenosząc jej minimalistyczny styl na dedykowane wzory. W ramach inicjatywy Heart of LifeWear firma przekaże także 5000 produktów HEATTECH warszawskim organizacjom charytatywnym.

Koniec warszawskiego Sezamu. To był kultowy sklep na mapie stolicy:

Pierwszy malezyjski dyskont otwiera się w Warszawie. Tak wygląda sklep z Kualalumpur na warszawskiej Pradze