12 marca firma Pepsi zaprosiła swoich fanów na specjalne wydarzenie na szczycie wieżowca Varso Tower, podczas którego zaprezentowany został nowy wygląd puszek napoju oraz nowe hasło: "Thirsty for more!". To część największego od ponad 14 lat rebrandingu marki. Od kilku miesięcy na butelkach i puszkach Pepsi można zobaczyć już odświeżone logo. Jak zaznacza firma, ma ono podkreślać nowoczesny i kultowy styl produktu.
Wydarzenie na szczycie Varso Tower zaczęło się o godzinie 11:00 i od początku w kolejce do wjazdu na 46 i 49 piętro wieżowca ustawiła się długa kolejka. Pomimo że budynek ma ponad 300 metrów, to wjazd na jego szczyt zajął jedynie kilkadziesiąt sekund, a to wszystko dzięki bardzo szybkim windom, poruszającym się z prędkością 8 metrów na sekundę. Najpierw uczestnicy premiery trafili na 46 piętro, gdzie podziwiać można było tzw. korytarz wspomnień. Składała się na niego instalacja pokazująca ewolucję logotypów firmy na przestrzeni ponad 125 lat jej istnienia. W ciemnym oświetlonym ledami korytarzu prezentowane były stare plakaty reklamujące produkty firmy oraz puszki w stylu retro.
Taras widokowy w Varso Tower. Widok na Warszawę zapiera dech w piersiach
Z korytarza wspomnień wszyscy goście udali się do kolejnej windy, która w kolejne kilka sekund zabrała ich na 49. piętro. Stamtąd rozpościerał się zapierający dech w piersiach widok na panoramę Warszawy. Po wejściu na taras widokowy, na którym rosną pokaźne drzewa, można było spojrzeć z góry nawet na Pałac Kultury i Nauki, gdzie do niedawna mieścił się najwyższy punkt widokowy w stolicy. Teraz jednak to się zmieniło, choć zielony taras na Varso nie jest jeszcze oficjalnie otwarty, a wydarzenie zorganizowane przez Pepsi było jedną z pierwszych okazji, kiedy to każdy mógł wjechać na szczyt wieżowca. Wkrótce miejsce to ma zostać udostępnione na stałe dla odwiedzających.
Wysokość Varso to wraz z iglicą 310 metrów, jednak wysokość do dachu to 230 metrów. To właśnie mniej więcej na tym pułapie mieści się taras widokowy Varso, z którego podziwiać można całą Warszawę. Niesamowite wrażenie robi nie tylko sam widok, ale także zieleń rosnąca na punkcie widokowym.
Pepsi pokazała swoje nowe logo na szczycie Varso Tower
Sam taras nie był jednak jedyną atrakcją na 49 piętrze. To tam Pepsi ustawiło wyjątkową budkę do zdjęć AI, dzięki której chętni mogli zrobić zdjęcie z nową puszką Pepsi na tle widoku Warszawy z góry, a także strefę z możliwością stworzenia własnej spersonalizowanej koszulki z logiem Pepsi z wybranego przez siebie okresu. Nie zabrakło także oczywiście puszek samego napoju, których wszyscy goście mieli pod dostatkiem.
Zobacz zdjęcia ze szczytu Varso Tower. Byliśmy na górze: