Bank Pekao z awarią - 11 marca
Jak wynika z danych w serwisie Downdetector, pierwsze problemy wystąpiły tuż przed godz. 19:00. Klienci zgłaszali wówczas kłopoty w zakresie przelewów, aplikacji mobilnej oraz - w najmniejszej części - wypłat pieniędzy. W szczycie, ok. godz. 19:30 witryna odebrała prawie 900 raportów o awarii.
Po godz. 20:00 do utrudnień, z którymi spotkali się klienci, odnieśli się przedstawiciele Banku Pekao. "Aktualnie mogą występować utrudnienia w realizacji przelewów Express Elixir w aplikacji PeoPay i serwisie Pekao24. Pracujemy nad możliwie najszybszym przywróceniem usług. Przepraszamy za niedogodności" - przekazali w serwisie X.
W komentarzach jedna z klientek zapytała, czy problemy objęły również standardowe przelewy. "Weryfikujemy sprawę. Przepraszamy za niedogodności" - odpowiedzieli przedstawiciele instytucji.
[Aktualizacja 21:44]
Bank Pekao za pośrednictwem mediów społecznościowych przekazał pozytywne dla klientów informacje. "Informujemy, że przywróciliśmy poprawność usług. Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia" - przekazano.
Pomnik Syreny w Warszawie oblany farbą - zobacz zdjęcia: