Pekao

i

Autor: Pekao materiały prasowe

Finanse

Awaria w Banku Pekao! "Pracujemy nad przywróceniem usług"

2024-03-11 21:44

Bank Pekao zmagał się z awarią, o której donosili liczni klienci. Problemy rozpoczęły się 11 marca, ok. godz. 19:00 i dotyczyły realizacji przelewów Express Elixir w aplikacji PeoPay i serwisie Pekao24. Przedstawiciele instytucji zapewnili, że zrobili wszystko, co mogli, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem.

Bank Pekao z awarią - 11 marca

Jak wynika z danych w serwisie Downdetector, pierwsze problemy wystąpiły tuż przed godz. 19:00. Klienci zgłaszali wówczas kłopoty w zakresie przelewów, aplikacji mobilnej oraz - w najmniejszej części - wypłat pieniędzy. W szczycie, ok. godz. 19:30 witryna odebrała prawie 900 raportów o awarii.

Po godz. 20:00 do utrudnień, z którymi spotkali się klienci, odnieśli się przedstawiciele Banku Pekao. "Aktualnie mogą występować utrudnienia w realizacji przelewów Express Elixir w aplikacji PeoPay i serwisie Pekao24. Pracujemy nad możliwie najszybszym przywróceniem usług. Przepraszamy za niedogodności" - przekazali w serwisie X.

W komentarzach jedna z klientek zapytała, czy problemy objęły również standardowe przelewy. "Weryfikujemy sprawę. Przepraszamy za niedogodności" - odpowiedzieli przedstawiciele instytucji.

[Aktualizacja 21:44]

Bank Pekao za pośrednictwem mediów społecznościowych przekazał pozytywne dla klientów informacje. "Informujemy, że przywróciliśmy poprawność usług. Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia" - przekazano.

Pomnik Syreny w Warszawie oblany farbą - zobacz zdjęcia:

Lublin. 85-latek wyrzucił pieniądze przez okno