Problemy z bankowością internetową są zawsze bardzo frustrujące dla klientów danej placówki, którzy często zaczynają bać się o swoje pieniądze. Tym razem kłopoty spotkały osoby korzystające z usług największego banku w Polsce - PKO BP.
Czytaj także: mBank ostrzega swoich klientów. Jedno kliknięcie i pieniądze znikną
Awaria w banku PKO BP
Jak podaje TVN24 - o problemach klienci PKO BP zaczęli informować w poniedziałek we wpisach w mediach społecznościowych. "ipko.pl oraz IKO nie działają" - czytamy w jednym z komentarzy.
- Nie mogę się połączyć z serwisem ipko, ani z aplikacją, wywaliło mnie w trakcie płacenia rachunków - narzeka inny użytkownik tych usług. Powody do niepokoju są, bowiem nic nie wskazuje na to, by występujące obecnie problemy w banku PKO BP były spowodowane zaplanowanymi pracami.
Czytaj także: Prace serwisowe w ING Banku Śląskim. Klienci dostali komunikat
Na stronie serwisu Downdetector, który gromadzi informacje o problemach wysyłanych przez internautów, z komunikatów wynika, że awaria w PKO BP rozpoczęła się w poniedziałek około godziny 8 rano. To również w tym momencie zaczęła rosnąć liczba zgłoszeń o utrudnieniach.
Co prawda bank PKO BP wcześniej zapowiadał przerwę do dostępie do usług, ale w nocy z soboty na niedzielę, od godziny 0.00 do 6.00.
Serwisy banku PKO BP działają już bez zakłóceń
- Wszystkie serwisy PKO BP działają już bez zakłóceń - poinformował w poniedziałek bank. Aktualnie klienci mogą już swobodnie korzystać z serwisów.
- Występowały przejściowe utrudnienia w korzystaniu z naszej strony internetowej i strony logowania do naszych serwisów. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Obecnie wszystkie serwisy działają bez zakłóceń - przekazało w poniedziałek PKO BP.
Wartość aktywów PKO BP wynosi 431 mld zł. W 2022 r. bank wypracował 3,3 mld zł zysku. Spółka obsługuje 11,7 mln klientów. Skarb Państwa ma 29,43 proc. akcji banku.