Biedronka i Lidl konkurują na promocje
Wojna o klientów między Biedronką i Lidlem wywołała w mediach społecznościowych spore zamieszanie. Konkurencyjne obniżki klienci mogli zauważyć chociażby w niedawny tłusty czwartek, kiedy to pączki w sklepach sieci można było kupić za grosze.
Choć konsumenci są oczywiście zadowoleni z promocji, część ekspertów wskazuje na negatywne skutki niektórych z nich. Mowa tu m.in. o zniżce na wódkę za niecałe 10 zł. Wielu lekarzy nie ukrywało wówczas swojego oburzenia, wskazując na problem alkoholowy, z którym zmaga się duża część Polaków. Głos w sprawie zabrał również m.in. aktywista Jan Śpiewak, otwarcie walczący z reklamami alkoholu w mediach społecznościowych.
Biedronka i Lidl z promocją na piwo
Ostatecznie, mimo kontrowersji, Lidl i Biedronka nie przystopowały swojej wojny. W najnowszych gazetkach trafić sieci trafić można na promocyjne ceny innego napoju procentowego - piwa.
W Biedronce, w dniach od 22 do 24 lutego, klienci zapłacą 2,49 zł za puszkę piwa Tyskie Gronie przy zakupie 9-paku. Poza tym wybrane piwa (z kartą Moja Biedronka lub aplikacją) będzie można nabyć za 2,29 zł za puszkę przy zakupie 12 sztuk. Tańsze będą również piwa Carlsberg (przy zakupie czterech), piwa Heineken (przy zakupie czterech), a wybrane piwa będzie można nabyć w promocji 4+2 gratis.
Jeśli zaś chodzi o Lidl, tam w piątek piwo Łomża Jasne będzie dostępne w opcji 6+6 gratis. W sobotę natomiast piwo Perlenbacher można będzie kupić w promocji 9+9.
Choć wielu klientów zapewne chętnie skorzysta ze zniżek, należy spodziewać się kolejnych głosów ekspertów, przypominających o tragicznych skutkach nadużywania alkoholu.
Galerie i centra handlowe w Warszawie - zobacz zdjęcia: