W komunikacie z 23 lipca przedstawiciele Biedronki zaznaczyli, że wprowadzenie funkcji polegającej na możliwości uzyskania przez klientów cyfrowego e-paragonu fiskalnego jest kolejnym etapem cyfryzacji sieci.
Biedronka wprowadza nową opcję dla klientów
Nowa opcja dla klientów została wprowadzona we wtorek, w dniu opublikowania informacji. Jak wspomnieliśmy, mogą z niej skorzystać posiadacze karty Moja Biedronka oraz osoby korzystające z aplikacji.
- Przy założeniu, że klienci używający karty Moja Biedronka/aplikacji mobilnej Biedronka skorzystają z nowej funkcji dostępnej w ich sklepach, oszczędność papieru paragonowego może wynieść nawet 75 tysięcy kilometrów rocznie. Dzięki nowemu rozwiązaniu podatkowo wiążące potwierdzenie zakupów trafi na konto użytkownika na stronie moja.biedronka.pl i do aplikacji, zamiast na wydruk przy kasie - przekazali przedstawiciele sieci.
Usługa będzie początkowo dostępna w ponad 1,7 tys. sklepów w całej Polsce. Ich listę sprawdzić można na stronie internetowej Biedronki. Kolejne punkty będą udostępniały funkcję wraz z postępującym procesem modernizacji urządzeń drukujących paragony.
- Z nowej funkcji będą mogli skorzystać klienci, którzy aktywują usługę e-paragon w aplikacji (konieczna będzie aktualizacja do wersji 2.8.0) bądź na stronie moja.biedronka.pl. Następnie, by z niej skorzystać podczas wizyty w sklepie, kupujący powinni użyć karty Moja Biedronka albo aplikacji mobilnej Biedronka/ przypisanego numeru do karty Moja Biedronka przed zakończeniem zakupów - tak jak to czynią, gdy chcą skorzystać z rabatów w Biedronce. Każdy cyfrowy paragon fiskalny będzie przechowywany na koncie użytkownika przez trzy lata, z możliwością pobrania jako pliku w formacie .pdf lub .json - dodali przedstawiciele sieci.
Biuro Coca-Cola w Warszawie - zobacz zdjęcia: