SMS telefon

i

Autor: Pexels

Finanse

Klienci ogromnego banku stracą dostęp do aplikacji. Zostało niewiele czasu

2024-02-19 14:23

Aplikacja mBanku nie będzie dostępna dla wszystkich klientów? Na to wskazuje nowy komunikat przedstawicieli banku, którzy przekazali, kto może już wkrótce z niej nie skorzystać. Jednocześnie mBank wyjaśnił jednak, co można zrobić, aby uniknąć podobnych komplikacji. Warto zainteresować się tym wcześniej, by uniknąć przykrej niespodzianki.

mBank - część klientów bez dostępu do aplikacji mobilnej

W pierwszych dniach lutego 2024 r. przedstawiciele mBanku opublikowali niezwykle ważny dla klientów komunikat. Dotyczy on bezpośrednio dostępu do aplikacji mobilnej banku i osób, które korzystają z telefonów ze starszymi systemami operacyjnymi. Nadchodzące zmiany będą dotyczyły klientów bez względu na to, czy korzystają ze smartfonów z iOS-em, czy też z Androidem.

- Planujemy wstrzymać aktualizacje naszej aplikacji na systemach iOS w wersjach niższych niż 16 - czytamy w komunikacie. Jeśli zaś chodzi o telefony z oprogramowaniem Android, poniżej wersji 8 działanie aplikacji zostanie całkowicie wyłączone. Termin pierwszej zmiany zostanie jeszcze podany, a do drugiej dojdzie na przełomie kwietnia i maja 2024.

Co można zrobić, by uniknąć komplikacji i zachować dostęp do aplikacji? Przedstawiciele mBanku zaapelowali, aby zaktualizować oprogramowanie na swoim smartfonie. - Robimy to ze względu na bezpieczeństwo Twoich pieniędzy - podkreślili.

mBank - infolinia 24/7

W razie pytań czy wątpliwości klienci zawsze mogą skorzystać z infolinii mBanku, która działa siedem dni w tygodniu, przez całą dobę. Przed zadzwonieniem należy przygotować identyfikator klienta oraz telekod. Dostępne dla klientów numery to: +48 42 6 300 800 oraz 783 300 800.

Pierwsze szybkie ładowarki Shell Recharge w Polsce - zobacz zdjęcia:

Pieniądze to nie wszystko: Leszek Balcerowicz