mBank - część klientów bez dostępu do aplikacji mobilnej
W pierwszych dniach lutego 2024 r. przedstawiciele mBanku opublikowali niezwykle ważny dla klientów komunikat. Dotyczy on bezpośrednio dostępu do aplikacji mobilnej banku i osób, które korzystają z telefonów ze starszymi systemami operacyjnymi. Nadchodzące zmiany będą dotyczyły klientów bez względu na to, czy korzystają ze smartfonów z iOS-em, czy też z Androidem.
- Planujemy wstrzymać aktualizacje naszej aplikacji na systemach iOS w wersjach niższych niż 16 - czytamy w komunikacie. Jeśli zaś chodzi o telefony z oprogramowaniem Android, poniżej wersji 8 działanie aplikacji zostanie całkowicie wyłączone. Termin pierwszej zmiany zostanie jeszcze podany, a do drugiej dojdzie na przełomie kwietnia i maja 2024.
Co można zrobić, by uniknąć komplikacji i zachować dostęp do aplikacji? Przedstawiciele mBanku zaapelowali, aby zaktualizować oprogramowanie na swoim smartfonie. - Robimy to ze względu na bezpieczeństwo Twoich pieniędzy - podkreślili.
mBank - infolinia 24/7
W razie pytań czy wątpliwości klienci zawsze mogą skorzystać z infolinii mBanku, która działa siedem dni w tygodniu, przez całą dobę. Przed zadzwonieniem należy przygotować identyfikator klienta oraz telekod. Dostępne dla klientów numery to: +48 42 6 300 800 oraz 783 300 800.
Pierwsze szybkie ładowarki Shell Recharge w Polsce - zobacz zdjęcia: