mBank - utrudnienia dla klientów (20/21 kwietnia)
Jak przekazali przedstawiciele mBanku w swym najnowszym komunikacie, klienci muszą przygotować się na konkretne utrudnienia. W weekend, w nocy z 20 na 21 kwietnia instytucja będzie prowadziła kolejne prace modernizacyjne swoich systemów. - Wyłączymy wtedy na kilka godzin bank - przekazano.
Które usługi będą dostępne, a z których klienci nie skorzystają? Według zapowiedzi mBanku przez całą noc będzie się dało płacić kartą w sklepach stacjonarnych czy restauracjach. Utrudnienia nie obejmą także korzystania z bankomatów. Jednocześnie, w godz. 2:30-10:30, nie będzie można jednak płacić kartą w Internecie.
W tych samych godzinach klienci nie zalogują się na swoje konto w Internecie oraz w aplikacji mobilnej. Tym samym nie złożą także żadnego wniosku. Niemożliwe będzie również zrealizowanie operacji poprzez mLinię, gdyż pracownicy mBanku nie będą mieli wglądu w dane klientów.
Przerwa w dostępie do usług czeka też klientów z obszaru MSP i Korporacje. - Płatność kartą w Internecie - nie będzie możliwa między godziną 2:30 i 10:30. W tym czasie zapłacisz kartą w sklepach stacjonarnych, restauracjach, skorzystasz z bankomatu - przekazał mBank.
mBank - infolinia
Jako że planowanych prac nie da się obejść, bank wskazał konkretny sposób przygotowania się do przerwy w dostępie do części usług. W komunikacie zaapelowano, by "wszystkie ważne przelewy zleć wcześniej".
W razie wątpliwości warto również z wyprzedzeniem zadzwonić na infolinię mBanku i tam dopytać o konkretne kwestie. Klienci mogą skorzystać z mLinii poprzez aplikację mobilną lub wybierając numery: +48 42 6 300 800 albo 783 300 800. Konsultanci są dostępni całą dobę, siedem dni w tygodniu.
Pole Mokotowskie wiosną 2024 - zobacz zdjęcia: