napój

i

Autor: Pixabay

wydarzenia

Kultowy napój zmienia logo. Czy rozpoznasz go w sklepie?

2023-04-29 11:48

Nowa strategia, a także nowo logo. Międzynarodowy koncern PepsiCo wprowadza rebranding marki napojów gazowanych 7Up. Zobacz wizualizacje nowych opakowań.

7Up z nową identyfikacją wizualną

Koncern PepsiCo zaprezentował międzynarodową identyfikację wizualną swojego napoju cytrynowo-limonkowego 7Up (Seven Up). Do charakterystycznego dla marki zielonego koloru dodano akcenty innych cytrusowych odcieni. Dodatkowo liczba siedem w logo ma długie cienie, które ją unoszą. Uproszczono również elementy graficzne – m.in. plasterki cytryny - czytamy w komunikacie cytowanym przez Wirtualnemedia.pl. Ostatnia taka zmiana miała miejsce blisko 10 lat temu.

Zmiana wynika z nowej strategii marki "UPliftment", która obiecuje kupującym "oderwanie się od rutyny dnia codziennego".

- Nasza nowa identyfikacja wizualna 7Up została zainspirowana przede wszystkim sposobem, w jaki marka inspirowała ludzi na przestrzeni dziejów — powiedział starszy wiceprezes i dyrektor ds. projektowania PepsiCo Mauro Porcini. - Zespół projektowy i innowacyjny PepsiCo stworzył dynamiczną i pewną siebie identyfikację wizualną, która rezonuje w różnych kulturach, regionach i językach - dodał.

7Up to napój gazowany o smaku cytrynowo-limonkowym, w Europie produkowany przez oddziały PepsiCo, a w USA przez Dr Pepper Snapple Group. Seven Up został stworzony przez Charlesa Leiper Grigga, właściciela The Howdy Corporation w 1929 r. Reklamowany był jako lek na kaca. 

Poniżej nowe logo i identyfikacja wizualna napoju.

7Up

i

Autor: PepsiCo 7Up
7Up

i

Autor: PepsiCo 7Up