7Up z nową identyfikacją wizualną
Koncern PepsiCo zaprezentował międzynarodową identyfikację wizualną swojego napoju cytrynowo-limonkowego 7Up (Seven Up). Do charakterystycznego dla marki zielonego koloru dodano akcenty innych cytrusowych odcieni. Dodatkowo liczba siedem w logo ma długie cienie, które ją unoszą. Uproszczono również elementy graficzne – m.in. plasterki cytryny - czytamy w komunikacie cytowanym przez Wirtualnemedia.pl. Ostatnia taka zmiana miała miejsce blisko 10 lat temu.
Zmiana wynika z nowej strategii marki "UPliftment", która obiecuje kupującym "oderwanie się od rutyny dnia codziennego".
- Nasza nowa identyfikacja wizualna 7Up została zainspirowana przede wszystkim sposobem, w jaki marka inspirowała ludzi na przestrzeni dziejów — powiedział starszy wiceprezes i dyrektor ds. projektowania PepsiCo Mauro Porcini. - Zespół projektowy i innowacyjny PepsiCo stworzył dynamiczną i pewną siebie identyfikację wizualną, która rezonuje w różnych kulturach, regionach i językach - dodał.
7Up to napój gazowany o smaku cytrynowo-limonkowym, w Europie produkowany przez oddziały PepsiCo, a w USA przez Dr Pepper Snapple Group. Seven Up został stworzony przez Charlesa Leiper Grigga, właściciela The Howdy Corporation w 1929 r. Reklamowany był jako lek na kaca.
Poniżej nowe logo i identyfikacja wizualna napoju.