Spis treści
dm w Polsce. Pierwsza drogeria w Warszawie
- Znajdujemy się w bardzo dynamicznej fazie rozwoju i praktycznie z roku na rok podwajamy liczbę sklepów w Polsce, umacniając naszą pozycję w południowo-zachodniej części kraju, w tym szczególnie na Śląsku, ale także systematycznie wkraczamy do nowych województw. Po udanym debiucie w Łódzkiem, gdzie z pewnością do końca roku pojawią się nasze kolejne sklepy, możemy oficjalnie potwierdzić, że już jesienią otworzymy pierwszy dm w stolicy - mówi Marcin Detko, dyrektor Obszaru Ekspansji dm w Polsce. - Nieustannie też pracujemy nad nowymi lokalizacjami i mogę zdradzić, że nie będzie to nasze ostatnie słowo w województwie mazowieckim w tym roku - dodaje.
Kiedy i gdzie zostanie otwarty sklep dm w Warszawie? Dokładna data i lokalizacja nie są jeszcze znane, wiadomo, że nastąpi to jesienią tego roku.
Marka dm ma dwa centra logistyczne: magazyn w miejscowości Wypędy koło Warszawy, który obsługuje sklep internetowy dm, z kolei z magazynu w Oporowie we Wrocławiu dostarczane są produkty do poszczególnych drogerii.
Sklepy dm
Nowy koncept sklepów dm to szerokie alejki i jasny wystrój z dekoracyjnymi oznaczeniami na ścianach. Obok bezpłatnego dystrybutora z wodą w sklepach dm znajdują się fotokioski z usługą natychmiastowego wydruku zdjęć, możliwością przygotowania personalizowanych naklejek, magnesów, czy kartek urodzinowych z własnymi zdjęciami oraz oferowane jest ekspresowe wykonanie zdjęć biometrycznych do różnych dokumentów. Wachlarz usług uzupełnia stacja do darmowego pakowania prezentów, czy ławeczka do odpoczynku. Rodzice na miejscu do dyspozycji mają przewijak z zapasem pieluch marki własnej babylove. Dla najmłodszych dm przygotował bujanego konika oraz małe wózki zakupowe. Tym, co wyróżnia dm na polskim rynku jest nietypowa polityka cenowa. "W sklepach dm klienci kupują sprytniej niż w promocji i zawsze korzystnie" - podkreślono w komunikacie prasowym. Drogerie gwarantują bowiem atrakcyjną i trwałą cenę półkową, która nie jest podwyższana przez minimum 4 miesiące od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie. Co więcej, w ofercie dm klienci znajdą setki produktów, których ceny nie urosły od ponad roku. Drugim wyróżnikiem są atrakcyjne oferty kuponów rabatowych w aplikacji dm oraz dodatkowe kupony PAYBACK. W skali miesiąca to łącznie około dwudziestu różnego rodzaju kuponów, które w połączeniu z gwarancją trwałej ceny tworzą korzystną ofertę dm. Mieszkańcy całej Polski mogą kupować w sklepie online www.dm.pl oraz za pomocą aplikacji dm.
- Chcemy być tam, gdzie są nasi klienci, aby oferować im zakupy, które "pasują do ich stylu życia". Bazując na istniejących rozwiązaniach zwiększamy komfort zakupowy, ale by tak się stało, sklepy konsekwentnie muszą mieć właściwą powierzchnię, optymalnie sięgającą około 600 m2. Niezmiennie najchętniej szukamy lokalizacji w pobliżu operatorów spożywczych i z wygodnymi parkingami. Niemniej interesują nas również parki handlowe i budzące się po pandemii centra handlowe. W tych miejscach nasze sklepy już zostały bardzo dobrze przyjęte i tam też chcemy dalej się rozwijać - komentuje Marcin Detko.
Drogerie dm w Polsce i Europie
Drogerie dm posiadają ponad 4 000 punktów sprzedaży (ponad 30 w Polsce), w których zatrudnionych jest ponad 79 000 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2022/2023 dm odnotował sprzedaż w wysokości 15,9 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 14 krajach europejskich. W tym samym okresie w Niemczech około 51 000 pracowników wygenerowało sprzedaż na poziomie 11,4 mld euro. Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne, higieniczne, dla dzieci i niemowląt oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych.
Święto Ogrodu Saskiego 2024, zdjęcia: