Jak wspomnieliśmy, sieć MR.DIY zdążyła w 10 miesięcy od debiutu w Polsce otworzyć nad Wisłą osiem sklepów. Punkty znajdują się w Zabrzu, Piotrkowie Trybunalskim, Bielsku-Białej oraz w Warszawie. Przedstawiciele marki podkreślają, że jeszcze w tym roku z jej ofertą będą mogli zapoznać się mieszkańcy m.in. Torunia, Opola, Gorzowa Wielkopolskiego czy Bydgoszczy.
Nowe sklepy MR.DIY w Warszawie - gdzie zostały otwarte?
Do niedawna w Warszawie działały dwa sklepy MR.DIY (w Galerii Wileńskiej - otwarty 18 lipca; w Blue City - otwarty 9 sierpnia), do których w połowie września doszły kolejne dwa. Pierwszy znajduje się w Galerii Młociny i z powierzchnią 1231 mkw. jest największym salonem marki w Polsce. - Galeria Młociny to świetne miejsce na uruchomienie sklepu MR.DIY w tej części Warszawy. Dzięki połączeniu bogatej oferty handlowej, rozrywkowej i gastronomicznej oraz świetnej lokalizacji w bliskim sąsiedztwie stacji metra, pętli autobusowej i tramwajowej, obiekt przyciąga ogromną liczbę klientów. Jesteśmy przekonani, że szeroki asortyment MR.DIY w atrakcyjnych cenach doskonale uzupełni ofertę Galerii Młociny i spotka się z dużym zainteresowaniem klientów - podkreśliła Magdalena Nazarewicz, Business Development Director Europe w MR.DIY Poland.
Radość z powodu dołączenia MR.DIY do grona najemców wyraziła również dyrektorka Galerii Młociny Kamila Kiersikowska. - To dynamicznie rozwijający się koncept, który oferuje szeroki wybór praktycznych i przystępnych cenowo produktów. Wierzymy, że MR.DIY szybko zyska sympatię naszych klientów, poszukujących funkcjonalnych rozwiązań w jednym miejscu. Otwarcie nowego sklepu doskonale wpisuje się w naszą strategię wzbogacania oferty o różnorodne koncepty handlowe. Jesteśmy przekonani, że obecność tej marki jeszcze bardziej podniesie atrakcyjność naszej galerii i zwiększy komfort zakupów dla odwiedzających - powiedziała.
Drugi spośród nowych sklepów MR.DIY w Warszawie został otwarty w CH Zielony Targówek i jest pierwszym punktem marki w parku handlowym. Placówka zajmuje powierzchnię 894 mkw. i oferuje ponad sześć tysięcy produktów codziennego użytku z 10 kategorii. - Jako sieć sklepów z produktami dla całej rodziny, przydatnymi w każdym domu, chcemy być możliwie blisko naszych klientów. A to oznacza obecność zarówno w centrach, jak i parkach handlowych. Lokalizacja, wygodny dojazd i przestronny parking to czynniki, które są dla nas bardzo istotne w ustalaniu kierunku ekspansji - zaznaczyła Nazarewicz.
MR.DIY zapowiada kolejne sklepy w Warszawie
Obecnie wiele wskazuje na to, że na wymienionych punktach rozwój MR.DIY w Warszawie się nie skończy. Przedstawiciele marki zapowiedzieli bowiem, iż do końca 2025 r. otworzą w stolicy jeszcze dwa sklepy. Ich lokalizacja nie została na razie oficjalnie ujawniona.

