Blumiś w Warszawie - nowa sieć weszła do stolicy
Blumiś to polska sieć delikatesów, która dotychczas rozwijała się głównie na Dolnym Śląsku. Teraz marka postanowiła wejść do Warszawy, otwierając pierwszy sklep w parterze bloku na jednym z nowych osiedli mieszkaniowych (Herbu Oksza 12/U5). Jak podkreślił serwis superbiz.se.pl, lokalizacja nie jest przypadkowa - punkt znajduje się w sąsiedztwie Żabki i innych sklepów spożywczych, co pozwoli bezpośrednio zmierzyć się z największym graczem rynku.
Nowy sklep Blumiś w Warszawie działa w formule convenience. Jest otwarty codziennie od 6:00 do 23:00, a jego oferta obejmuje zarówno podstawowe produkty spożywcze, jak i dania gotowe, przekąski czy napoje. "Blumiś stawia na zróżnicowaną ofertę, aby konkurować z takimi sieciami jak Żabka, licząc na sukces dzięki dopasowaniu do potrzeb lokalnego rynku" - podkreśliło wspomniane medium.
Dziennikarze zaznaczyli także, iż od potencjalnego sukcesu pierwszego sklepu w Warszawie będzie zależała dalsza ekspansja na tutejszym rynku. Na razie nie wiadomo, czy marka będzie nadal rozwijała się w stolicy. Na razie sieć testuje swój format stosunkowo daleko od centrum miasta, licząc na zainteresowanie miejscowych klientów w Ursusie.
Sieć Blumiś - najważniejsze informacje
Jak przekazał branżowy serwis wiadomoscihandlowe.pl, sieć Blumiś, której nazwa nawiązuje do niebieskiego misia w logo, powstała w 2017 r. Obecnie prowadzi ponad 20 sklepów we Wrocławiu, ma również cztery punkty w Krakowie. Sami przedstawiciele marki podkreślają, że Blumiś to "osiedlowe delikatesy, w których przez siedem dni w tygodniu, znajdziecie wszystko, czego aktualnie potrzebujecie".
Czytaj również: To będą trendy żywieniowe 2026. Raport Pyszne.pl wskazuje na cztery nurty
Jarmark Warszawski 2025 wystartował. Byliśmy na miejscu - zobacz zdjęcia: