Elektrownia Powiśle. Porsche Store to nie tylko salon
W Porsche Store (500 m2 powierzchni) prezentowanych może być do pięciu samochodów marki, a także produkty lifestyle, w tym kolekcja zegarków Porsche Design Timepieces i odzież sygnowane logotypem marki. Porsche Store ma regularnie organizować ekskluzywne wydarzenia, prezentacje nowych modeli oraz spotkania z ekspertami z branży motoryzacyjnej i lifestyle'owej.
Porsche Store został zaprojektowany z myślą o maksymalnym wyeksponowaniu wyjątkowego designu prezentowanych samochodów. Naturalne światło wpadające przez świetliki w suficie oraz precyzyjne oświetlenie zapewnione przez 200 reflektorów, umożliwiają wierne oddanie barw i detali każdego modelu.
- To nie będzie tradycyjny salon samochodowy. Chcemy tworzyć hub biznesowy i kulturalny, do którego będziemy mogli zapraszać na wydarzenia łączące świat biznesu, sztuki czy mody. Nasza „Stolica Marzycieli” to miejsce dla osób, które mają odwagę marzyć i realizować swoje pasje – dodaje Jacek Mikła, dyrektor salonu Porsche Centrum Warszawa Okęcie, należącego do grupy Porsche Inter Auto i zarządzającego nowym konceptem w centrum stolicy.
- Nasz nowy koncept to odpowiedź na zmieniające się potrzeby współczesnych miłośników motoryzacji. Zależało nam na tym, aby była to przestrzeń, w której każdy detal opowiada historię precyzji i designu marki Porsche, a nasi klienci mogli doświadczyć jej wszystkimi zmysłami - mówi Vitali Berchmueller, dyrektor regionalny Porsche Inter Auto Polska.
- Warszawa to dynamicznie rozwijający się rynek dla branży samochodów luksusowych i premium. Dlatego już teraz pracujemy nad kolejnym salonem na warszawskim Wawrze – zapowiedział Vitali Berchmueller.
Porsche zakłada nową spółkę w Polsce. "Widzimy tu dalszy potencjał wzrostu"