Nowy sklep GAP w Warszawie. Wielkie otwarcie

2025-06-26 8:50

W Warszawie otwarto długo wyczekiwany przez fanów marki sklep stacjonarny GAP. Klienci mogą odwiedzać go od 20 czerwca. Salon oferuje pełen asortyment brandu, w tym kolekcje dla dzieci i dorosłych, a także limitowane edycje i najnowsze trendy.

GAP otwiera nowy sklep w Warszawie

Nowy sklep marki GAP w Warszawie otwarto w piątek, 20 czerwca. Na jego lokalizację wybrano niezwykle popularne wśród mieszkańców stolicy centrum handlowe Westfield Arkadia (al. Jana Pawła II 82). W salonie o powierzchni 300 m2 na klientów czeka dobrze znany fanom brandu asortyment - kolekcje dla dzieci i dorosłych oraz edycje limitowane.

- Polska to dla nas kluczowy rynek, a Warszawa, ze względu na dużą liczbę mieszkańców i modowych konsumentów, ma strategiczne znaczenie. Oficjalny sklep w Warszawie to początek pełnej ekspansji, która nas czeka - podkreślił Roman Puchala, Head of Business Development Poland.

- Z ogromną starannością dobieramy najemców naszego centrum handlowego, tak aby zagwarantować klientom zróżnicowaną ofertę wysokiej jakości. Już teraz łączy ona flagowe sklepy i najnowsze koncepty światowych marek. Dlatego bardzo cieszy nas, że GAP wybrał Westfield Arkadia na lokalizację swojego pierwszego sklepu w Polsce. Ta kultowa marka to doskonałe dopełnienie naszej modowej oferty - dodał Piotr Brzozowicz, General Manager Westfield Arkadia.

Przypomnijmy, że do tej pory stołeczni fani GAP mieli do dyspozycji jedynie otwarty w drugiej połowie ubiegłego roku salon w Designer Outlet Warszawa (Piaseczno, Puławska 42E). Mogli również robić zakupy w internetowym sklepie brandu. Teraz zainteresowani asortymentem marki kupią go również stacjonarnie w samej stolicy.

Marka GAP - historia. Co można tam kupić?

GAP to marka odzieżowa, która powstała w USA na przełomie lat 60. i 70., a w latach 80. po raz pierwszy wyszła ze sprzedażą poza kraj pochodzenia. Jak nie tak dawno przypomniały media, GAP próbował już swoich sił na polskim rynku. W 2011 r. otworzył nad Wisłą trzy sklepy, m.in. w Warszawie. Ostatecznie już cztery lata później salony zostały zamknięte, a klientom pozostały zakupy przez internet.

W asortymencie GAP znaleźć można ubrania dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Znakiem rozpoznawczym marki są produkty z dżinsu - spodnie, kurtki, koszule czy spódnice. To oczywiście nie wszystko. W ofercie nie brakuje zestawów dresowych, butów, akcesoriów i innych rzeczy, które powinny znaleźć się w dobrze wyposażonej szafie.

Zakupy w sieci vs sklepy stacjonarne - Przemysław Dwojak - Co nas czeka#14
Warszawa Radio ESKA Google News