PKO BP - problemy i utrudnienia dla klientów (21/22 kwietnia)
Prace serwisowe w PKO BP będą trwały od godz. 23:00 w piątek, 21 kwietnia do godz. 23:30 w sobotę, 22 kwietnia. - Niedostępne będą niektóre funkcje w serwisie iPKO i iPKO biznes, aplikacji IKO i iPKO biznes mobile oraz serwisie telefonicznym - alarmują przedstawiciele największego polskiego banku.
Na jakie dokładnie utrudnienia trzeba być gotowym? Nie działać będą:
- zmiana limitów kart, spłata zadłużenia, informacje o kartach, blokada czasowa, historia operacji,
- otwieranie nowych kont,
- wnioski o karty, pożyczki i kredyty,
- przelewy z karty kredytowej – również w ramach usługi Płacę z iPKO,
- otwarta bankowość,
- płatności BLIKIEM z kartą kredytową jako źródłem płatności (pozostałe płatności BLIK będą działać).
Poza tym klienci mogą napotkać problemy z płatnościami kartą w Internecie oraz korzystaniem z serwisu i aplikacji PKO Junior.
- Karty w bankomatach i sklepach stacjonarnych będą działać w ramach ustalonych przez Ciebie limitów. Kartę zastrzeżesz przez kontakt z naszą infolinią. Prosimy, zrób – w miarę możliwości – wcześniej ważne operacje i w razie potrzeby zmień limity płatności kart - zaapelowali przedstawiciele PKO BP.
Czytaj również: Masowe zwolnienia w dużym banku. Pracę ma stracić tysiące pracowników
mBank - problemy i utrudnienia dla klientów (22/23 kwietnia)
Problemy w mBanku potrwają w weekend, z 22 na 23 kwietnia. Od godz. 22:00 do godz. 10:00 klienci nie zrealizują żadnej operacji na mLinii. W tych samych godzinach nie połączą również aplikacji mobilnej z kontem.
Od godz. 2:00 do godz. 05:00 nie będzie możliwe potwierdzenie transakcji hasłem z wiadomości SMS. Klienci nie złożą wówczas także żadnego wniosku.
Od godz. 22:00 do godz. 00:00 nikt nie skorzysta z mKantoru. 22 kwietnia, od godz. 8:00 do godz. 14:00 nie będzie się również dało korzystać z maklerskiej aplikacji mobilnej mBank Giełda. - W tym czasie bez przeszkód zapłacisz kartą za zakupy w sklepie, wypłacisz lub wpłacisz gotówkę, zalogujesz się do aplikacji lub na konto w internecie - podkreślili jednocześnie przedstawiciele mBanku.
Czytaj również: Mądre prezenty na komunię. Co ofiarować dzieciom?
Nest Bank - problemy i utrudnienia dla klientów (22 kwietnia)
Jak przekazali przedstawiciele Nest Banku, od godz. 0:30 do godz. 6:00 w sobotę, 22 kwietnia bankowość internetowa i aplikacja mobilna będą całkowicie niedostępne. Czego dokładnie nie będą mogli zrobić klienci?
- Nie zalogują się do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej;
- Nie zmienią limitów w bankowości elektronicznej;
- Nie skorzystają z BLIKA ani Visa Mobile;
- Nie potwierdzą płatności za zakupy kartą w internecie przy użyciu bankowości elektronicznej;
- Nie zapłacą w sklepie internetowym, korzystając z linka do płatności;
- Nie zmienią limitów płatności w bankowości elektronicznej.
- W tym czasie będzie można płacić kartą płatniczą, także za pomocą Apple Pay, Google Pay i zegarkiem bądź opaską (Fitbit, Garmin Pay) w sklepach stacjonarnych oraz wpłacać i wypłacać gotówkę z bankomatów używając karty płatniczej. Kartę płatniczą możesz zastrzec całodobowo pod numerem 22 438 41 41 - przekazano w komunikacie.