PKO BP

i

Autor: materiały prasowe

Bankowość

PKO BP zablokuje niektórym ważną funkcję. Jak nie stracić do niej dostępu?

2023-05-15 9:00

PKO BP opublikował komunikat, w którym poruszył niezwykle istotny dla klientów temat bezpieczeństwa. Jak przekazali przedstawiciele największego polskiego banku, już wkrótce zablokowana zostanie możliwość logowania do serwisu iPKO na starszych wersjach przeglądarek. Co więc zrobić, aby uniknąć komplikacji?

PKO BP apeluje do klientów

8 maja na stronie internetowej PKO BP ukazał się komunikat, w którym przedstawiciele banku poruszyli kwestię bezpieczeństwa kont swoich klientów. - Pamiętaj, żeby zawsze korzystać z najnowszej wersji przeglądarki internetowej - czytamy w informacji.

Czytaj również: Odzieżowy gigant zamyka sklepy. Ma ich setki także w Polsce

Dlaczego dostosowanie się do tej porady jest tak ważne? Jak przekazano, PKO BP "wkrótce, ze względów bezpieczeństwa, zablokuje możliwość logowania do serwisu iPKO na starszych wersjach przeglądarek, m.in. Chrome i Firefox".

Uniknięcie potencjalnych kłopotów wydaje się stosunkowo łatwe. Wystarczy bowiem zaktualizować przeglądarkę lub, jeśli nie chce się tego robić, "można zalogować się do serwisu iPKO na smartfonie albo korzystać z aplikacji mobilnej IKO". Najważniejsze oczywiście, by nie zapomnieć o podjęciu tych kroków, nim możliwość logowania zostanie zablokowana.

PKO BP - awaria czy blokada?

Jeśli zauważymy, że dostęp do logowania do aplikacji został zablokowany, warto natychmiast zastosować się do porad przekazanych przez PKO BP. Należy jednak pamiętać, że w bankach czasami zdarzają się również prace serwisowe czy po prostu awarie. W przypadku wątpliwości, co właściwie spowodowało ograniczenie dostępu do danej usługi, warto skontaktować się z infolinią banku pod numerem: 800 302 302.

Sprawdź, gdzie wybrać się na piknik w Warszawie:

Otwarcie pierwszego sklepu Woolworth w Polsce