PKO BP apeluje do klientów
8 maja na stronie internetowej PKO BP ukazał się komunikat, w którym przedstawiciele banku poruszyli kwestię bezpieczeństwa kont swoich klientów. - Pamiętaj, żeby zawsze korzystać z najnowszej wersji przeglądarki internetowej - czytamy w informacji.
Czytaj również: Odzieżowy gigant zamyka sklepy. Ma ich setki także w Polsce
Dlaczego dostosowanie się do tej porady jest tak ważne? Jak przekazano, PKO BP "wkrótce, ze względów bezpieczeństwa, zablokuje możliwość logowania do serwisu iPKO na starszych wersjach przeglądarek, m.in. Chrome i Firefox".
Uniknięcie potencjalnych kłopotów wydaje się stosunkowo łatwe. Wystarczy bowiem zaktualizować przeglądarkę lub, jeśli nie chce się tego robić, "można zalogować się do serwisu iPKO na smartfonie albo korzystać z aplikacji mobilnej IKO". Najważniejsze oczywiście, by nie zapomnieć o podjęciu tych kroków, nim możliwość logowania zostanie zablokowana.
PKO BP - awaria czy blokada?
Jeśli zauważymy, że dostęp do logowania do aplikacji został zablokowany, warto natychmiast zastosować się do porad przekazanych przez PKO BP. Należy jednak pamiętać, że w bankach czasami zdarzają się również prace serwisowe czy po prostu awarie. W przypadku wątpliwości, co właściwie spowodowało ograniczenie dostępu do danej usługi, warto skontaktować się z infolinią banku pod numerem: 800 302 302.
Sprawdź, gdzie wybrać się na piknik w Warszawie: