Biedronka

i

Autor: fot. Biedronka/materiały prasowe/Pixabay

zakupy

Po latach popularne napoje i przekąski wracają do Biedronki. Klienci mogą być zadowoleni

2024-06-13 15:40

Spółka PepsiCo porozumiała się z siecią sklepów Biedronka. Dzięki temu klienci dyskontu znów mogą kupić przekąski i napoje - chipsy Lay's i napoje Pepsi, których nie było na półkach od ponad 2 lat. Powrót popularnych przekąsek i napojów ucieszy niejednego miłośnika tych produktów.

Od dawna na półkach Biedronki nie znajdziemy Pepsi, Lays'ów czy Cheetosów. Jednak ta sytuacja się zmieni, ponieważ spóła PepsiCo i sieć Biedronka doszły do porozumienia. Negocjacje handlowe nie były łatwe, gdyż kwestią sporną były przede wszystkim ceny.

PepsiCo i Biedronka znów ze sobą współpracują. Powrót Pepsi i Lays'ów do asortymentu dyskontu

Efektem rozmów jest powrót napojów oraz przekąsek od PepsiCo. Od czerwca klienci mogą kupić te produkty w sklepach sieci Biedronka w całej Polsce.

Sieci Biedronka zależy, aby ceny sprzedawanych przez nich produktów, były atrakcyjne dla klientów. Z drugiej strony PepsiCo zmagało się ze wzrostem kosztów produkcji. - Bardzo cieszymy się z pozytywnego zakończenia negocjacji handlowych pomiędzy PepsiCo a Jeronimo Martins. Ich efektem jest powrót od czerwca b.r. na półki dyskontów Biedronki produktów Pepsico napojów: Pepsi, Mirinda, 7Up oraz Lipton Ice Tea oraz przekąsek: Lay’s Doritos oraz Cheetos, za którymi tęskniło wiele osób – zapowiedziała w rozmowie z dlahandlu.pl Dagmara Piasecka Ramos , dyrektorka generalna oraz prezes PepsiCo Polska.

Biedronki bez Pepsi i Lays'ów. Kiedy produkty zniknęły z półek?

Jak podaje portal dlahandlu.pl, Lay’sów zaczęło brakować sklepach sieci Biedronka w grudniu 2021 roku. W styczniu 2022 roku sieć podała, że nie ma ich w ofercie. Na sklepowe półki produkty tymczasowo wróciły pod koniec 2022 r. PepsciCo poza Lay's jest też producentem napojów Pepsi, 7UP, Mirinda, Mountain Dew czy Lipton Ice Tea.

Świętokrzyskie. Biedronka i Czarny Kot w Galerii Echo w Kielcach
Drogowskazy Eska ROCK: o nerwowym kupowaniu czyli zakupoholizmie. To materiał z cyklu DOBRZE POSŁUCHAĆ