Popeyes w Warszawie. Kiedy otwarcie?
- Warszawska scena kulinarna jest jedną z najbogatszych i najciekawszych w Polsce. Tak urozmaiconej oferty nie ma żadne inne miasto w kraju. Nie może w niej zatem zabraknąć słynnych smaków Luizjany i tak kultowej marki jaką jest Popeyes - mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes. Bardzo cieszę się, że Warszawiacy będą mieli okazję spróbować wyrazistej kuchni Popeyes. Mam nadzieję, że pokochają ją, jak miliony ludzi na całym świecie - dodaje Aleksandrowicz.
Jak doskonałe są specjały Popeyes przekonali się już we Wrocławiu i Szczecinie. Tam restauracje już działają, a kolejki po kultowe dania nie słabną! Co więcej Wrocławianie już na 14 godzin przed otwarciem restauracji czekali na swoje pierwsze Chicken Sandwich a w Szczecinie kolejka ustawiła się na ponad dobę wcześniej. Teraz kolej na mieszkańców Warszawy i okolic, bo Popeyes nie zwalnia tempa i konsekwentnie realizuje swój plan rozwoju na polskim rynku.
Otwarcie Popeyes w Złotych Tarasach. Promocja dla klientów
Popeyes otwiera pierwszy lokal w Warszawie. Mieszkańcy stolicy będą mogli spróbować słynnego kurczaka w luizjańskim stylu już w czwartek 21 września w restauracji w Złotych Tarasach. Uroczyste otwarcie odbędzie się o godzinie 10.00.
Dla najbardziej wytrwałych sieć przygotowała vouchery pozwalające bezpłatnie delektować się niepowtarzalnym smakiem Chicken Sandwich przez cały kolejny rok. Prezent otrzymają trzy pierwsze osoby, które 21 września ustawią się w kolejce przed głównym wejściem Złotych Tarasów, w specjalnie oznaczonej strefie pomarańczowymi flagami z logo Popeyes. Vouchery dostaną goście czekający przed galerią, która otworzy się już o 9.00. Natomiast pierwsza setka stojących już przed samą restauracją zje Chicken Sandwich za darmo, w dniu otwarcia.
- Nie mogę się doczekać pierwszych gości na pomarańczowym dywanie oraz reakcji warszawiaków na nasze dania. Dzięki specjalnej mieszance przypraw Cajun w każdej pozycji z menu Popeyes czuć cząstkę Luizjany. Menu Popeyes czerpie inspirację z tradycji Nowego Orleanu, miasta różnych kultur i grup etnicznych i to sprawia, że jest jedyne w swoim rodzaju. Wiem, że Warszawa niecierpliwie czekała na swój pierwszy Popeyes i oto jest! - mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes CEE. Dla całego naszego zespołu każde otwarcie to niesamowite przeżycie. Złote Tarasy to początek naszej warszawskiej przygody, już niedługo pojawimy się też w kolejnych punktach w tym mieście.- dodaje Aleksandrowicz.
Ta i kolejne nowo powstające restauracje Popeyes stworzą w Warszawie dziesiątki miejsc pracy i możliwości rozwoju kariery zawodowej w tworzącym się zespole ambitnych, zaangażowanych i wspierających się osób. Popeyes wciąż prowadzi rekrutację na różne stanowiska.
Popeyes, co to za sieć
Założony w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes® wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej. W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej. Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes® stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4200 restauracjami w USA i na całym świecie. Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. ("RBI"), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 35 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie - BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts.