Z kartami Lidla i Biedronki do Delikatesów Centrum
Delikatesy Centrum rozpoczęły kampanię reklamową, bezpośrednio odwołującą się do tarć między Lidlem i Biedronką. W ramach zaproponowanej klientom promocji sieć zachęca do skanowania w jej sklepach kart lojalnościowych wspomnianych marketów. Zniżki, które czekają na osoby korzystające z akcji, mają być takie same jak w Biedronce i Lidlu.
Jak czytamy na stronie internetowej Delikatesów Centrum, rabaty zostały obliczone na podstawie "porównania cen produktów i mechanizmów promocyjnych [...] z analogicznymi ofertami Biedronki oraz Lidla w dniach 1-29 marca".
Akcja pod hasłem: "Niskie ceny nie mają właściciela" potrwa do końca tygodnia lub do wyczerpania zapasów. Część zniżek przewidziano jedynie na konkretny dzień. Dokładną listę przecenionych produktów znaleźć można na stronie sieci.
Każdy klient może zrobić zakupy w ramach promocji tylko raz (na jednym paragonie).
Galerie i centra handlowe w Warszawie - zobacz zdjęcia: