Od wtorku 5 marca tramwaje linii 10, 11, 26 i 27 jeżdżą po nowych torach na ulicy Kasprzaka. Zarząd Transportu Miejskiego przekazał, że częstotliwość kursowania wynosi 8 minut w godzinach szczytu i 12 poza nim.
"Jedenastka" jest linią "szczytową" – tramwaje kursują tylko w dni powszednie w godzinach szczytów komunikacyjnych. Tramwaje linii 13 dojeżdżają do przystanków PKP Wola (Wolska), na ulicy Wolskiej za skrzyżowaniem z al. Prymasa Tysiąclecia. Na swojej trasie między Cmentarzem Wolskim a stacją metra Płocka zostały autobusy linii zastępczej Z26, a tramwaje linii 73 i 76 przestały kursować.
W drugim etapie, od 25 marca, tramwaje wrócą na zmodernizowane torowisko na ulicy Wolskiej. Tramwaje linii 10 i 11 zostaną na swoich trasach. Trasa linii 13 wydłuży się do Cmentarza Wolskiego. Zmienią się trasy linii 26 i 27 – tramwaje pojadą prosto ulicą Wolską, z pominięciem Skierniewickiej i Kasprzaka. Przestaną kursować autobusy linii Z26.
Obydwie inwestycje miały zakończyć się 25 marca.
Nowe tory i drzewa w Warszawie
Tramwajarze zbudowali ok. 2,3 km nowych torów między ulicami Wolską i Skierniewicką oraz zmodernizowali ok. 1,2 km istniejącego torowiska w ciągu Wolskiej i Kasprzaka. W ramach inwestycji tramwajarze zasadzą 94 nowe drzewa. Będą także krzewy, trawy ozdobne i byliny przy peronach tramwajowych i skrzyżowaniach, w pasach między jezdniami oraz wzdłuż Wolskiej. Drzewa zaprojektowano jako uzupełnienie szpalerów wzdłuż Wolskiej i Kasprzaka, a także w obrębie inwestycji. Tory na Kasprzaka zostały obsadzone rozchodnikiem. Na skraju torowiska i parku Powstańców Warszawy będzie podwójny, a miejscami nawet potrójny szpaler drzew.