Polacy coraz chętniej korzystają z zakupów błyskawicznych. Jak pokazały ostatnie dane, do października 2023 roku dokonano ich już ponad 2 miliony razy. Użytkownicy cenią w nich przede wszystkim wygodę związaną z niewychodzeniem z domu.
Lisek App połączy siły z Uber Eats. Co to oznacza?
Zmiany będą wchodzić w życie systematycznie w poszczególnych lokalizacjach w Polsce. Na ten moment nowa usługa wystartowała już w dwóch dzielnicach Warszawy. Dostawa zakupów jest możliwa w ciągu zaledwie 15 minut.
Cytowany w serwisie dlahandlu.pl Michał Krowiński, współzałożyciel Lisek.App przekazał, że partnerstwo z Uber Eats to ważny krok w rozwoju firmy. Dzięki współdziałaniu z podmiotami zajmującymi się dostawą jedzenia, Lisek.App ma szansę dotrzeć do nowych odbiorców i zwiększyć rozpoznawalność swojej marki.
Dodał, że oba przedsiębiorstwa mają wspólny cel, jakim jest zapewnienie klientom niezapomnianych wrażeń z zakupów. Firmy chcą to zrobić, łącząc łatwość dostępu do usług online, bogatą ofertę produktów i szybką dostawę.
Zobacz poniżej zdjęcia dark kitchen na Mokotowie: