PKO BP - przerwa techniczna
Przedstawiciele PKO BP poinformowali o planowanej przerwie technicznej, na którą powinni przygotować się klienci. Na szczęście nie odbędzie się ona o uciążliwej porze, jednak niektórzy mogą oczywiście odczuć jej skutki.
- Potrzebujemy chwili na prace techniczne, dlatego w niedzielę 18.12.2022 w godzinach 03:00 – 04:00 nie będzie można korzystać:
- z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO Biznes,
- funkcji otwartej bankowości,
- płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO”
- poinformowali przedstawiciele PKO BP.
Należy pamiętać, że w czasie przerwy klienci nie skorzystają z aplikacji iPKO Biznes, natomiast aplikacja IKO posłuży tylko do wypłacania pieniędzy z bankomatów, a także płacenia w sklepach stacjonarnych i internetowych jedynie za pomocą BLIK.
- Wszystkie karty będą działać w bankomatach i sklepach stacjonarnych. W ramach ochrony internetowych płatności kartą 3D-Secure 2 dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty. Jeśli możesz, prosimy wszystkie ważne transakcje wykonaj wcześniej - przekazano.
PKO BP - kontakt
W razie problemów czy dodatkowych wątpliwości warto skontaktować się z infolinią PKO BP. Tam konsultanci na pewno odpowiedzą na pojawiające się pytania, m.in. w kwestii nadchodzącej przerwy technicznej.
Numer na infolinię PKO BP to: 800 302 302 lub +48 81 535 60 60. Jest dostępna 24h / 7 dni w tygodniu.
Pytania można zadać również po zalogowaniu się do serwisu iPKO lub wysyłając na adres: [email protected].