PKO BP

i

Autor: PKO BP materiały prasowe

Uwaga, PKO BP wydał komunikat z kluczową datą. "Wszystkie ważne transakcje wykonaj wcześniej"

2022-12-16 16:41

Korzystasz z usług PKO BP? Odpowiednio przygotuj się na przerwę techniczną, którą zapowiadają przedstawiciele banku. Klienci na krótki czas stracą dostęp do części usług, dlatego też warto wszystkie ważne transakcje wykonać wcześniej.

PKO BP - przerwa techniczna

Przedstawiciele PKO BP poinformowali o planowanej przerwie technicznej, na którą powinni przygotować się klienci. Na szczęście nie odbędzie się ona o uciążliwej porze, jednak niektórzy mogą oczywiście odczuć jej skutki.

- Potrzebujemy chwili na prace techniczne, dlatego w niedzielę 18.12.2022 w godzinach 03:00 – 04:00 nie będzie można korzystać:

  • z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO Biznes,
  • funkcji otwartej bankowości,
  • płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO”

- poinformowali przedstawiciele PKO BP.

Należy pamiętać, że w czasie przerwy klienci nie skorzystają z aplikacji iPKO Biznes, natomiast aplikacja IKO posłuży tylko do wypłacania pieniędzy z bankomatów, a także płacenia w sklepach stacjonarnych i internetowych jedynie za pomocą BLIK.

- Wszystkie karty będą działać w bankomatach i sklepach stacjonarnych. W ramach ochrony internetowych płatności kartą 3D-Secure 2 dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty. Jeśli możesz, prosimy wszystkie ważne transakcje wykonaj wcześniej - przekazano.

PKO BP - kontakt

W razie problemów czy dodatkowych wątpliwości warto skontaktować się z infolinią PKO BP. Tam konsultanci na pewno odpowiedzą na pojawiające się pytania, m.in. w kwestii nadchodzącej przerwy technicznej.

Numer na infolinię PKO BP to: 800 302 302 lub +48 81 535 60 60. Jest dostępna 24h / 7 dni w tygodniu.

Pytania można zadać również po zalogowaniu się do serwisu iPKO lub wysyłając na adres: informacje@pkobp.pl.

Gdzie trzymać pieniądze - w skarpecie czy na koncie?